Bestaan er fraaie horloges van het merk Hublot?

Per pb vroeg jij waar de regels staan. Al vind ik veel onder FAQ, ik kan omtrent de door ons verfoeide replica’s niets meer vinden, zoals bij het oude forum. Misschien weet iemand anders waar de precieze regels nu staan hieromtrent.

aha, hebben:

You may not post anything digital that belongs to someone else without permission. You may not post descriptions of, links to, or methods for stealing someone’s intellectual property (software, video, audio, images), or for breaking any other law.

Daar heb je een G-Shock voor!!!

Ik haat al die figuren met fake Rolex, Hublot of AP om hun polsen met een fles grey goose op tafel. Fles is nog duurder dan hun hele outfit, of is dat ook nep en gevuld met water…

“afrag horloge”?.. ja… heb ik…

Mijn Dumet Instrument 2… ik maak niet voor niets mijn kasten van Titanium…

Wat Hublot betreft… zoals eerder opgemerkt… ik vind de Classic Fusion wel mooi…
de Big Bang modellen… nee… not my cup of tea… gewoon omdat het TE is… te groot… te bling… te schreeuwerig… zelfs de typenamen… “Big Bang King Gold”… om het er nog maar even dik bovenop te leggen dat het een oversized gouden horloge is…

die Hublot LaFerrari, dat vind ik dan weer een horloge in de categorie "Gaaf!

Net zoiets “geks” als de Horloges van Urwerk… waar het mechaniek boven het afleesgemak gaat… maar daar wen je vanzelf aan…

Ja, ik vind deze ook heel gaaf. Niet vreemd dat Ferrari hier ook warm voor loopt. Het lijkt wel alsof er een volwaardige volbloed F1 motor in ligt in plaats van een uurwerk :+1: Voor het aflezen van de tijd gebruik je dan toch gewoon je mobieltje :smile:

Staat bij het gepinde topic in het algemene forum :

Deze vind ik best leuk:

Lelijkheid ten top… ik heb een sterke afkeur op Invicta, maar zelfs Invicta vind ik over het algemeen minder lelijk dan Hublot. Als je een gedrocht wilt, koop dan een Invicta en gebruik de rest van het geld voor iets nuttigs.

Het slechte nieuws is dat de voormalige eerste man van Hublot nu de touwtjes in handen heeft bij Tag Heuer…

En het eerste horloge dat sindsdien van de ontwerp afdeling is gekomen is een halve Hublot. Maar…, op zich vind ik 'm best mooi :grin:

2 likes

In principe echt niet mijn stijl, maar als het dan toch moet, vind ik deze echt nog wel iets hebben:

En de meer strakke modellen zijn toch ook niet mis:

Had een IWC kunnen zijn.

3 likes

Veel mooier heb je ze niet :relaxed:

Jawel hoor;:grinning:

1 like

Komt de laatste dagen nogal indringend in beeld tijdens het w.k. voetbal
Ik krijg steeds meer een averechts gevoel…
Zal dit merk dus nooit kopen:P
Heeft u dat ook?

Ik vind ze over het algemeen niet mooi.

En duur.

Voornamelijk niet mooi.

En verschrikkelijk duur

De meesten zijn niet om aan te zien en nog minder te betalen (voor niet-voetballers)

de oudere hebben wel wat, vooral het verhaal tot het ontstaan van de kast.

Niet mooi, te patserig, te duur

En wederom de bevestiging voor welke types deze klokken zijn