Budget € 750,- welk monsterlijke horloges koop jij ?

Ola, geen enkele deal, geen belangen geen directe behoefte gewoon een topic die mij leuk leek te starten.

Zou zou ik ook een topic kunnen starten je hebt een prijs gewonnen in de oudejaarsloterij € 10.000,- je denkt ik doe eens gek en besluit hiervan 100% aan horloges te besteden bij Schaap en Citroen https://www.schaapcitroen.nl/nl/ (ook dit is geen affiliate link :slight_smile: ) voor welke horloges ga jij? p.s. je mag 20% korting toepassen op de list prijs.

Met dezelfde uitgangspunten… goed je snapt het wel …

Dus nee ik ben niet van plan € 750,- stuk te slaan bij Rob (de ervaringen topic in mijn achterhoofd meegenomen) of de aanschaf van 3 Seiko horloges. Wel denk ik dat je voor een bescheiden budget een hoop horloge kan kopen bij Rob, dus puur uit interesse wat koopt men.

1 like

Ik plaats een “gezocht” waarin ik op smekende toon vraag of iemand een Pontos S Diver, eventueel met wat krassen, zou kunnen leveren voor €745.

Van de overblijvende 5 euro laat ik 2 horloges, maakt niet uit wat, uit het verre oosten komen.

7 likes

Dan is het toch interesser om de vraag te stellen welke 3 horloges zou je kopen met een budget van 750 euro.

1 like

Een tweedehands Carrera calibre 5, en dan nog 2x een 1 euro horloge uit china

in ieder geval een SKX009-J over de andere twee ben ik nog niet uit.

Ik ga ook zo’n topic soort starten, maar misschien mag het ook hier.

Budget is 824,50 euro (exact!) en je mag 3 vintage horloges kopen, maar wel uit januari 1974. Welke zouden jullie doen?

8 likes

:smile:

1 like

Ik zit te kijken maar aan de prijzen daar zit er eerlijk gezegd niet 1 horloge bij waarvan ik denk, ja die moet ik hebben. Een Gen2 monster voor 275 eu was wel een puike deal maar die is uitverkocht.

Haha, jammer dat er weinig echt inhoudelijke reacties zijn met een lijstje. Met deze topic kun je een beetje elkaars smaak/interesse achterhalen… Ik zou er zelf ook niet naar toe gaan met mijn 750 euro, maar het is toch leuk om te kijken wat men doet.

En om dan alle horloges in het spel te laten maakt het minder interessant, daar zijn de “wat had je willen dragen” topics voor toch :smiley: !

In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister, zouden de Duitsers zeggen…

1 like

Bij deze :sunglasses::+1:

2 likes

SNXS79 €75,- --> WERK … gave grijze sunburst, goeie maat 37 mm ( op leer)

image

SNE435 padi €345 --> sportief : met DD saffier, en een solar, altijd handig.

En een Orange monster… voor thuus om lekker mee te kunnen klussen, met DD saffier voor €330,-

en volgens mij zitten we dan op de €750,-

3 likes

15 horloges van Aliexpress.
En met de 650 euro die ik dan over heb koop ik lawinepijlen en appelflappen.

5 likes

Daar wordt ik dan in ieder geval blijer van dan 3 Seiko’s of TM. De Pontos S Diver is dan nog echt een mooie duiker. Zeker als je hem vorig jaar in de aanbieding hebt gekocht.

I see what you did there!
:face_with_hand_over_mouth::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Deze 3 zou ik kopen en dan het geld dat overblijft in de spaarpot om te sparen voor een Grand Seiko Spring Drive GMT.

3 likes

Ik zou het denk ik zo doen,

  1. SPB067-J - 545€ voor naar het werk

  2. SNXS77 - 75€ privé

  3. SNZG07J - 125€ tijdens het sporten

3 likes

blijft een super horloge voor dit geld!

1 like

Wat een gedrochten zeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

dat zeg ik :wink:

haha :smiley: