Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Geweldig mooie collectie. :heart_eyes:

1 like

wat is het hier stil…

1 like

Ok hier is mij allereerste Citizen promaster, wat een stoer horloge en erg mooi met de blauwe sunburst dail.
Mijn collectie bestaat voornamelijk uit SEIKO.
Zag hem op YouTube en was er gelijk weg van.

8 likes

Deze heb ik ooit eens gekocht. Gewoon om dat die mooi van lelijkheid was…

En wat denk je… Printplaat was nog nog goed. Draaiende delen vervangen uit een donor. Schroefjes en metalen massaplaatje ook meteen vervangen. De rest was schoon maken.

8 likes

Vooral de eerste vind ik erg geslaagd. Is het een originele of een mod? Graag het model.

Ik geef alvast een voorzet.

1 like

Aha, vintage dus - wel gaaf

1 like

Citizen Promaster AQUALAND JP2000-08E met een Borealis rubber strap

17 likes

Ik vind deze heel erg gaaf! Hoe draagt ie ten opzichte van bijvoorbeeld een Seiko Turtle?

11 likes

De zwarte ny0040 was mijn eerste echte serieuze duiker. Sindsdien heb ik een zwak voor de serie…:sweat_smile::drooling_face:

16 likes

Mocht iemand deze nog missen in z’n collectie:
Hij staat in het blauwe gedeelte! :wink:

5 likes

Linkje?

1 like
1 like

Met 46 mm te groot voor mij persoonlijk. Wel mooie donker watch.

1 like

Dit zijn mijn citizen duikers, ééntje staat nog op de tijd van mijn laatste duikvakantie.
Echter ik zie dat het analoge gedeelte stilstaat, geen idee hoe dat kan.
Van de middelste begint het bandje minder te worden, die rubber tussen stukjes breken er tussen uit, hier zoek ik nog wel een vervangend bandje, metaal, voor.

5 likes

Een geschenk van moeders op mijn 26ste en doet reeds 18jr trouwe dienst! Paar maanden geleden was ik bij W&V voor de Speedy’s en de mark XVI. Gelijk deze trouwe knappert en beurt gegeven. Wat toch een bang for your buck ook dit apparaat. Na al die jaren nog niet op uitgekeken

9 likes

Dan heb je nog even te gaan. Mocht ik wat tegenkomen, dan zal ik je een berichtje doen. @abel? Doe je mee voor @ElderRuwy?

21d0ad97c26e5382eb843f69a722b908bfdfab43_1_393x500

7 likes

Yes! :heart_eyes: die gele wijzerplaat please! 09y of 25y!
Goldplated horloges spreken mij niet zo aan, dus daar kom ik nog goed mee weg :grin:

Jammer net 1 verkocht.