Dat is de blauwe met de sunburst wijzerplaat en rvs bezel
Idd Floris. (nog bedankt hè ;-))
Dat is de blauwe met de sunburst wijzerplaat en rvs bezel
Idd Floris. (nog bedankt hè ;-))
Mooie set man🖒…wel beetje jaloers nu😊
Heb zelf ook de blauwe met sunburst pas…heel vet ja🖒
Huh😕…zie nu dat je ook een blauwe hebt met gouden bezel…wist niet dat dat bestond.Die heeft geen sunburst of wel??
Ik heb een gele met gele band
Dus kennelijk nog niet compleet
Welke dan? Foto!🖒😎
Maar je hebt zonder meer een mooie collectie
Mooie set!
Maar er ontbreekt er nog 1
De Marina Militare, destijds in gebruik bij de Italiaanse Marine.
Die zal lastig te vinden zijn.
Ik heb de gele ook (zie eerste foto), maar zonder gele band. Gelukkig in een hele nette staat. Die gele band moet nog een keer aangeschaft worden.
Niet wegdoen, want dit exemplaar is behoorlijk zeldzaam. Zeker als ie ongedragen is.
Alleen jammer van de lichte wijzers, wat de afleesbaarheid niet ten goede komt.
Ja,ja, ik weet het. Daar ben ik al heel lang naar op zoek. Ooit eens contact gehad met een ebay verkoper, maar die vroeg een waanzinnig bedrag. De afgelopen 2 jaar op vakantie in Italie geweest en hier en daar markten en horlogewinkels bezocht, maar nog niet gevonden. In mei maar weer proberen.
Ja thanks…vind deze Citizen’s ook fijn…heb de full lume ook😊…zoals hierboven de 'echte gele is zeker moeilijk te vinden.Ik weet dat @James_T_Kirk er ook één heeft.
Ik heb de full lume gehad, en de zwarte, daar had ik de quartz uitvoering van, met de kroon op 3 uur in plaats van op 8 uur.
Nu vind ik ze nog steeds fraai, jammer dat ze niet in meer kleuren waten, ik had graag een oranje, een groene of een dieprode gezien.
Dat had zeker mooi geweest…nog meer kleuren…t’ liefst sunburst😊
Dat klopt, dat is een beetje een “franken” horloge, maar op de lunette inleg na, helemaal originele onderdelen… Zit alleen een loopwerk in van een jongere, “Europese” versie (Duits/Engelse dagschijf). Kwam van een zwarte af, maar die is weer verkocht met de kanji dagschijf die hier op hoorde. (was een belangrijk verkoopargument)
Heeeel soms komt ie wel eens voorbij en slaat de twijfel toe. En natuurlijk op een verkeerd tijdstip (dure periode van het jaar net een vakantie geboekt en deels betaal en nieuwe roestvrijstalen uitlaatpijpen binnen voor de motorfiets). Maar weer even geduld dus.
Iets voor een van jullie?
Die Marina Militair is al… en zal een classic voor de verzamelaar worden schat ik zo!?
Ik zou de collectie toch compleet maken Harry!
Daarbij is ie in een slechte staat, kijk maar eens naar de wijzerplaat. Is ie dan wel die prijs waard?
Heb je de ref van de uiterste 2 linkse voor me?
Die had ik nog braaf onder een bookmark staan
Bedankt nergens te vinden dus te koop