dit is wel goedkoop, of het ook mooi is
klik hier
Die waffle strap oogt ook lekker zeg! Persoonlijk zou ik hem wel in het zwart nemen, zodat de dial de blikvanger is, maar dat is maar gewoon mijn mening. Als oranje je ding is, dan wordt die wel lekker zomers en kleurrijk!
Persoonlijk vind ik hem nog niet opvallend genoeg als zomerknaller, dus ik denk dat ik 's zomers wel nog graag een kek strapje erop zou zetten.
Ik zie dat er wel gele Promasters op het forum rondzwerven
Leuk ding voor het strand. Maar die witte onderbroek op de 12
Zwembroek joh…
Het merk Steeldive, heeft fraaie horloges tegen scherpe prijzen en de meeste zijn tot 20 bar. waterdicht en hebben nog saffier glas ook.
Haha, dat probeerde ik er ook in te zien. Maar het lukt niet :dizzy:
Ik zag dat je ook de Oranje Seiko 5KX en de Dan Henry in gedachte hebt. Die zijn ook erg leuk en kun je nog mooier aankleden met de juiste strap.
De Seiko heeft alleen geen screw down crown. Vandaar dat die tot 100m wr is. De Dan Henry is wel een speciale! Die heeft echt leuke en mooie retro looks. Ik zelf wilde ooit eens gaan voor de oranje met een oranje Barton strap, maar het is er helaas nog niet van gekomen.
Leek mij ook wel een leuke optie voor een goede prijs, vooral het lichtblauwe model.
Nee helaas man. Heb net wel een leuke betaalbare zomer Seiko aangeschaft. 42 mm maar met een korte lug to lug van 45 of 46 mm met stalen band
Hier nog eentje
Ook leuk die oranje Seiko, maar wat is er met de lume gebeurd?
Ik ook met mijn 18cm polsjes Maar toch, die citizen is 42mm, maar de bezel is smaller, waardoor die kleiner oogt. Dat is een veel gevallen met Seiko ook. Toch staat een gigantische Seiko Turtle erg goed op mijn kleine polsen.
Bedoel je dat je er niet mee het water in zou gaan?
Komt inderdaad door die korte lug maat die de meeste Seiko’s hebben
Aramar Walrus? Wel tof hoor én van Nederlands bedrijfje.
Wel 2e hands want ik zie net dat ze ze nieuw niet meer verkopen… dus wss lastig aan te komen.
Gaaf ding wel!
Kan ze inderdaad niet vinden…