Klein en waterdicht zomerhorloge voor onder de 250 euro

1 like

Oh gaaf wel… wist niet dat dit een full lume dial was…

1 like

Of gewoon een witte, kun je die weggooien na de zomer. Dan is 'ie waarschijnlijk toch grijs :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zeker strak met de full lume. Neem een uv lampje mee en je shined als een ster boven de Costa brava

1 like

Die heb ik nog thuis liggen, leuk voor op de black light parties dit horloge :joy:

1 like

Zelfde soort full lume wijzerplaat zeker? Wel leuk.

Die Promaster kan ik rond de 200 vinden met de full lume dial.

3 likes

De 42mm? Wel belangrijk want de 44 is te groot.

Je komt die met niet al te veel verlies ook wel weer kwijt hoor. Mocht dat de intentie zijn in de winter

Yes. NY0040

Toch blijft die gele in mijn hoofd spoken, maar ik maak het mezelf te moeilijk.

1 like

Even wat plaatjes voor de sfeer. :grin:

Doet het ook erg goed op de oranje en witte barton elite silicone strap :wink:

4 likes

Toch wel vet ja :grin:

1 like

Deze zijn echt goud. Ken geen comfortabeler bandje

2 likes

Ik zou zeggen, doen!

Na de zomer ook idd een fantastisch horloge voor studenten feestjes etc!

Ze zijn echt fijn hé? Het is ook zeker de go-to silicone band voor mij. (Hoewel hen canvas straps ook erg fijn zijn)

1 like

Ik heb zelf de Citizen NY0040-09W als zomer horloge. Ook voor de winter blijft die geweldig. Die full lume dial is zo heerlijk!

3 likes

Citizen en Barton lijkt me dan een winning combination, nu eens even vastleggen welke precies. Die full lume dial is wel gaaf!

1 like

Ook na de zomer (in de donkere winter maanden) is een full lume erg leuk om te hebben. Voor mij treft het een mooie balans tussen speels/fun en toolwatch.

Edit:
Ninja’d by @JuKo :smile:

2 likes

20 euro

3 likes

@JuKo en @ElderRuwy hoe accuraat zijn de automaten?

1 like

Ik heb niet bepaald een timegrapher bij de hand, maar in de 2 jaar dat ik deze nu bezit heb ik nog geen noemenswaardige afwijkingen gezien.

Dus puur positief van mijn kant :+1:

1 like

Ik vind ze zelf redelijk accuraat. Soms draag ik het horloge een week lang, omdat die zo lekker smoelt. Op het einde van de week loopt die misschien een minuutje achter.

Op een MN strap doet die het ook erg lekker vind ik.

4 likes