Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Linkje?

1 like
1 like

Met 46 mm te groot voor mij persoonlijk. Wel mooie donker watch.

1 like

Dit zijn mijn citizen duikers, ééntje staat nog op de tijd van mijn laatste duikvakantie.
Echter ik zie dat het analoge gedeelte stilstaat, geen idee hoe dat kan.
Van de middelste begint het bandje minder te worden, die rubber tussen stukjes breken er tussen uit, hier zoek ik nog wel een vervangend bandje, metaal, voor.

5 likes

Een geschenk van moeders op mijn 26ste en doet reeds 18jr trouwe dienst! Paar maanden geleden was ik bij W&V voor de Speedy’s en de mark XVI. Gelijk deze trouwe knappert en beurt gegeven. Wat toch een bang for your buck ook dit apparaat. Na al die jaren nog niet op uitgekeken

9 likes

Dan heb je nog even te gaan. Mocht ik wat tegenkomen, dan zal ik je een berichtje doen. @abel? Doe je mee voor @ElderRuwy?

21d0ad97c26e5382eb843f69a722b908bfdfab43_1_393x500

7 likes

Yes! :heart_eyes: die gele wijzerplaat please! 09y of 25y!
Goldplated horloges spreken mij niet zo aan, dus daar kom ik nog goed mee weg :grin:

Jammer net 1 verkocht.

Deze had ik hier nog niet bij geplaatst.

8 likes

5 likes

Heb al een paar keer een NY0040 gehad, tophorloges!! Bijna alles van Citizen vind ik leuk, waaronder deze (bijna perfect):

Solar powered, titanium, looks…, maar; 44,5mm.
Heeft een van jullie een idee voor een Citizen die hier op lijkt maar 40-42mm diameter??

3 likes

Ik volg je hierin graag! :smiley:

1 like

Zijn nu een paar maanden verder maar toch de knoop doorgehakt en de bracelet gekocht.

Horloge was prima op de rubberen band maar is super op staal…

4 likes

Voor iedereen die hem zoekt:

De prijs werd mij iets te veel voor iets wat ik zie als enkel een goed uurwerk met goede wijzerplaat. De case is aardig uitgeleefd.

1 like

Vraag me af of deze voor een aanvaardbaar bedrag weg gaat straks. Mbt de case, je kan het uurwerk natuurlijk overlepelen in een nette kast en de deksel meeverhuizen, nadat je deze een poetsje hebt gegeven. Een gele in hele nette staat gaat voor heeeel veel geld.

1 like

3 likes

Hydromodded… Goedkoopste horloge uit mijn set, gaat nooit weg.

5 likes

Ik heb een nette case :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat is dat eigenlijk? Vaker voorbij zien komen hier op HF. Wat is het voordeel daarvan?

De afleesbaarheid, vooral onderwater schijnt een heel groot verschil te zijn.