Duimen dus⦠Succes ermee!
Of hieronder misschien een betere foto;
Mijn Signature trio
Verdorie
Ik heb het eerder gezegd: wat een perfect triootje!!
Klasse
Had jij trouwens al een van deze drie al gepost in het topic over mooiste/leukste klok van 2016?
Go boy go!
Wowā¦wist niet dat er zoveel mooie oude citizens zijnā¦prachtige collectieš
Met kerst de Rolex opgeborgen en nu tijd voor kleur!
Zojuist opgepikt
En een āoudjeā in de collectie
Die laatste is echt prachtig, zag hem paar keer voorbij komen in dit topic. Is ook behoorlijk aan de prijs als ik het goed heb?!
Geen ideeš, wat is prijzig?
Gezien de motor die er in zit, de kwaliteit en de afwerking is āprijzigā relatief imo
Imo gezien het een Citizen is verwacht je niet snel een prijs van 800 euro bijvoorbeeld. Maar goed als het klopt dat het dit model is.
Vind hem mooi, wist alleen niet dat Citizen ook duurdere klokjes heeft.
Weet je het typenummer trouwens?
Signature Grand touring ff uit mijn hoofd de NB1031-53L .
Zeker een mooie Citizen. Die signature collectie is erg mooi, maar helaas hier niet uitgebracht voor zover ik weet. Boven deze serie hebben ze ook de āThe Citizenā en Campanola collecties die echt heel hoogstaand (en duur) zijn, zelfs een model met Zwitserse automaat: http://www.ablogtowatch.com/citizen-campanola-mechanical-watches-use-swiss-la-joux-perret-movements/. En naast deze prima horloges hebben ze ook een uitstekende klantenservice.
Wat mij betreft doet Citizen al met al totaal niet onder voor Seiko, maar ze lijken hier wat minder gewaardeerd te worden. Gelukkig is er dit topic, een mooi begin
Mee eens!
Ditto!
Heb een boel Citizenās gehad en stuk voor stuk topkwaliteit.
Voor de liefhebbers er staat een Grand Touring te koop op Uhrnforum.
Mmmmoooi , maar de jongste moet nog binnenkomen⦠gaat hem niet dus niet worden
Mijn Citizen, helaas totaal de weg kwijt. Ik zal eens hulp moeten zoeken
Hoogste tijd voor een paar frisse jonge Citizen watches geloof ik