Citizen-only Topic

Ja lekker clean en zo 🖒😎…bedankt!

Vandaag deze hardloper eens even aan de tandjes voelen…

8 likes

Nog nooit gezien deze square one van Citizen.
Welk type is dat dan eigenlijk.
( i like 4kant)
:+1:

2 likes

FOUTJE BEDANKT!..Voor het eerst op Catawiki…erg leuk hoe er tegen elkaar word geboden op de laatste seconden…
Ach…laat ik één keer proberen 2€ omhoog voor de lol​:joy:…ze hebben toch vaak geboden en dat zal in de laatste minuut ook wel zo zijn…:slightly_frowning_face:…niet dus…stom…stom…:joy::joy::joy:
Resultaat:

4 likes

Is type aanduiding 4-520327 lijkt zeer zeldzaam dus dat nooiT gezien klopt wel :wink:

2 likes

Stom is het alleen als je de hoofdprijs hebt betaald.

90€… .weet niet of dat veel is voor deze…

Voor een titanium eco drive valt het wel mee volgens mij

1 like

Wat heb ik gekocht? Ik stel de vraag hier want denk dat de meeste Citizenfreaks hier wel eens kijken…Het is sowiezo een opwinder en 39 mm breed en de kroon zou origineel zijn.Heb ook een foto van de achterkant maar kwaliteit vd foto is zo slecht dat ik het niet kan aflezen.Wie kent deze soort en kan er iets over vertellen?(hij moet nog binnen komen volgende week als het goed is🙁)
Bij voorbaat dank!
Gr.Slin

2 likes

Met Google slechts 1 hit : weinig info verder.
Jouw ex is veel mooier overigens.

2 likes

Mini treurberichtje. :wink:

2 likes

Dank je, vond ik stiekem ook - maar het bandje van die blauwe is wel top, mijne is een uni bandje uit ongeveer die tijd. En dan ooit het uurwerk nog eens op orde zien te krijgen

1 like

de ‘vier’. refereert naar de maand natuurlijk. Eigenlijk kan het niet anders.
In dat geval jammer dat dat niet in de modelnaam terugkomt.

Ik laat binnenkort dit plaatje van jouw klok eens zien aan ‘mijn’ horlogemannetje.
Een citizenkenner.
Hoop dat hij meer weet.
Keep you posted.

Bijgaand mijn enige 4kante schoonheid.
Gewoon voor de fun.

3 likes

Bedankt Halle - maar ‘vier’ staat voor de vrijdag (spaanstalige editie). Je mooie Roma is me natuurlijk als liefhebber van vierkante kasten al eerder opgevallen. Dus ik haak gewoon even in met deze topic-vreemde Iaxa

2 likes

Heeft dit sub sub topicje nog een mooie wending gekregen :smile:

2 likes

Citizen lijkt - net als Omega & Universal - iets met crosshair dials te hebben gehad in een bepaalde periode - tenminste, daardoor moest ik bij deze aanwinst van je direct denken aan twee van mijn old citizens. De ene een opwinder en gezien het totaal andere deksel opschrift (met inscriptie 63-1051) wat ouder, de ander een automaat (62-6236), die denk ik weer wat jonger is (vlg een aanbieder '71). Hopelijk helpen deze twee je een beetje in de richting qua info

1 like

Oei hij is ook apart en mooi!:heart_eyes:

welke?

Hey bedankt…ga gelijk weer verder op onderzoek🖒

1 like

Die vierkante…