Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Geserviced snoepje opgehaald :raised_hands:

35 likes

41 likes

Testing testing :relieved: Mijn mooiste vierkantje weer terug na een zware operatie :crossed_fingers:

21 likes

Wat een gave Constellation! Ook een mooie combinatie met de band zo.
Wat voor bandje is het?

1 like

Thanks. Band is van Bulang.

1 like


HorlogeHalle

jan. '17

Nog nooit gezien deze square one van Citizen.
Welk type is dat dan eigenlijk.
( i like 4kant)

Eindelijk laten repareren… :yum:
En als ik google moet geloven blijft die nog altijd zeldzaam op die ene blauwe na :thinking:

1 like

Gilt Altus ergens van voor 1963 (toen het werd overgenomen door Glycine).

Nu met verse bonklip. Lang met een schuin oog naar gezocht, maar maakt de verwachting van ultieme rammelband helemaal waar.

ps. Zien jullie de foto ook 90 graden gedraaid?

30 likes

Ja, verdraaid :wink:
Foto gemaakt met een iPhone moet je een beetje bewerken (kader verkleinen of een kleurfilter toepassen), dan gaat het goed :+1:

2 likes

Nog meer leuks binnengekregen!
Eindelijk is nu ook mijn Bulova Accutron binnengekomen! helaas nog geen passend batterijtje. Ik dacht, dat ik die al besteld had, maar schijnbaar toch vergeten… Maar hij doet het nog, kon ik testen met een ander (iets te groot) batterijtje. Volgende week komen de batterijtjes binnen, en heb ik weer even wat voorraad…

En om het feest compleet te maken, een triootje van mijn Doxa’s met Cal.103…


Mijn dag is weer helemaal goed. Maar het zal niet bij deze drie blijven, er is er nog één onderweg, die zal volgende week aankomen. Maar dan is het ook even pauze… Ik zou niet meer weten, waar ik ze nu nog moet laten… Alles zit vol!

20 likes

Prachtig…

1 like

Een oudje uit 1973 vandaag

18 likes

Samsung Android hier en heb dit ook vaak. Gewoon naar foto bewerken en je kunt hem in de juiste stand draaien.

Poeh deze is wel heel lekker hoor :star_struck:

1 like

Op de valreep van Flieger Friday deze heerlijke 1953, 15 jewel Shturmanskie! Het horloge dat ook Yoeri Gagarin kreeg toen hij zijn pilotenopleiding afrondde!

25 likes

Met uitzondering van m’n tentamen deze de hele dag omgehad. Waarschijnlijk na de slaapjes weer. Lekker ding is het ook.

Rawr

20 likes

Deze Elnix vandaag…

20 likes

:heart_eyes:

35 likes

Wat een prachtig horloge!:ok_hand:

3 likes

Een lange mét lange P uit lang vervlogen tijden :upside_down_face:

23 likes

17 likes