Dé horloge trends van 2020, wie volgt ?! 😎

Heel hip! :slightly_smiling_face:

3 likes

Heel fraai… Als ik de polsen ervoor had…

Je kan je onderbeen wellicht proberen. Bij mij paste ie daar wel. Mijn buik daarentegen…

image

Zoiets?

Ja, alleen dat zwart past niet bij die slipper. Ik zou gaan voor bruin leer :wink:

Ah stom van me. Past idd veel beter. Ik denk dat we de 2021 trend te pakken hebben. De enkel-Panerai. :sunglasses:

2 likes

Blauw en dan een foto van een zwarte PO laten zien… Prutsers

Die Tudor P01 is gewoon een schaamteloze kopie van de Bertucci A2T !

1 like

Ga voor blauw ! @Blauwbeer ook al een trendsetter :slightly_smiling_face:
Toevallig deze Presage incoming…

Blauw it is !

32fa805f5e19a4e2ef3a428c1ce56d39918e0a7e_1_690x302

3 likes

Leuke presage.

Blauw is echt mooi. Ik heb meerdere horloges met blauw in de wijzerplaat.
Deze vind ik wat minder, maar dat komt ook omdat ik niet zo van Romeinse cijfers houd. Hij is me iets te… barok zeg maar. Heel klassiek.

Dit heb ik normaal ook snel bij horloges met Romeinse cijfers, maar bij deze heb ik dit gek genoeg juist niet zo… ik denk omdat de streepjes zo dicht bij elkaar staan

Denk er hetzelfde over. In mijn collectie geen Romeinse cijfers… Maar bij deze presage stoort het me niet.

Mooie plaat

2 likes

Ik dacht even een gemodde skx te zien :see_no_evil:

Trends op horlogegebied weet ik t niet zo, maar op HF is de veel leukere Jurktrend aan de gang:

3 likes

Ik heb het artikel gelezen
Ik wil de schrijver slaan
Nee, ik begrijp het: dat ligt aan mij, ik heb issues.
Toch zal het wel opluchten denk ik. Al heen en weer maaiend met vlakke hand en met het schuim op de mond krijsend met een hoge stem “Noooooit meer doen! Ok?

Of ga ik te ver?

Ooohh! Nike Air Mac’s

5 likes

Is dat een nieuwe hamburger? :smile:

Dank @marnixmoed !
Ik kan mij helemaal vinden in deze trend.
Toevallig beide mijn eerste vector tekeningen (wel meer gemaakt, maar niet in opdracht).

1 like

Dit hele artikel moet toch wel door Google translate getrokken zijn…

“NAVO riem” :roll_eyes:

Hij is binnen en dat Romeinse gedoe is geen enkel probleem, integendeel. Past goed bij de sfeer van de plaat.

2 likes