NA: een échte Jurk aan de muur!

Wie kent onze Jur @Jurk niet; onze geliefde huistekenaar en gerespecteerd forumlid! :smiley:

Uiteraard behoeft deze man geen enkele introductie… Velen van ons wachten wekelijks in spanning op de prachtige strip, die hij altijd weer- en met grote zorg en toewijding gemaakt- voor (en over) ons geliefde forum uitbrengt. We verslinden die strip met plezier en soms ook met rooie oortjes… Het is een genot om te lezen.:wink:

Ik wil je daar hierbij graag eens hartelijk voor bedanken Jur! Ik vind dat je mooie dingen aan ons forum toevoegt en zeker ook aan onze plezierbeleving en ik denk dat heel veel leden dat wel met mij eens zullen zijn. Dank je wel man! :+1::hugs:

Zo was ik een tijdje geleden heel erg positief verrast, toen Jur ineens ‘out of nowhere’ een prachtige treffende avatar voor mij had getekend en die mij gratis aanbood. Zomaar… cadeau! Is dat niet gaaf?!:blush:

Ik vond die tekening zó mooi, dat ik hem graag in groot formaat wilde inlijsten, op goede kwaliteit papier, en hem een mooi plaatsje in mijn kantoor aan de muur wilde geven.

Zo gezegd, zo gedaan. Contact met Jur opgenomen en gevraagd of hij de tekening op mooi papier voor mij wilde afdrukken. Dat plezier wilde hij mij graag doen en hij zou de tekening per post aan mij toesturen. Fantastisch natuurlijk, maar ik wilde hem daar wel graag gewoon voor betalen. Jur doet veel dingen gratis en voor niets ‘liefdewerk oud papier’ zou mijn moeder gezegd hebben, maar het wordt wel tijd dat hij er zelf ook eens iets aan over gaat houden. :wink:

Hij heeft mij alsnog gematst met de prijs, maar hij heeft het in ieder geval niet voor niets hoeven doen.:wink:

Zie hier het resultaat. Ik vind het echt prachtig en ben er heel trots op…:blush:

En uiteraard sluit ik af met de mededeling dat ik zo’n prachtige gesigneerde tekening aan ieder forumlid van harte aanbeveel. Nu kan het nog; nu ze nog betaalbaar zijn!:+1::wink:

205 likes

Mooi man!
Ziet er erg goed uit!
Leuk zo’n echte @Jurk aan de muur. En tegenwoordig kan hij zelfs al een beetje fatsoenlijk tekenen :wink:

7 likes

Super! :+1:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Heel erg gaaf! Met veel plezier kan je nu iedere dag genieyen van je Prikklok​:+1:t3::laughing:

2 likes

Nice!

2 likes

Leuk man!:+1:

2 likes

Gaaf zeg! De klok hangt nu wel op een aparte hoogte :sweat_smile:

2 likes

Geweldige Avatar @Jurk! En zeker props voor zo’n toevoeging van vreugde en plezier op het forum!

4 likes

Prachtig zo een echte @Jurk aan de muur

2 likes

Echt heel leuk :+1:

2 likes

@anon34385602HFH dank voor deze grandioze shout out! En dank het kopen van mijn tekening! Ik heb hem idd speciaal voor jou gemaakt en mijn eerste vector tekening.

Heel veel plezier er mee! Hij heeft een heel mooie plek gekregen!

En dank aan iedereen voor de complimenten! We gaan gewoon door :pray:t2::v:

37 likes

Heel nice dit ! :ok_hand:t3:

2 likes

Super leuk!

Ik heb er ook 2 op kantoor hangen, echt leuk .

Geniet ervan, moet lukken.
@Jurk is een held, absoluut zo.

3 likes

Ja hij kan inderdaad prachtige tekeningen maken.
Dat is echt geweldig.
Super. Heeft hij voor mij ook gedaan.
Nogmaals bedankt Jurk

2 likes

Zijn tekeningen zijn goud!

2 likes

Zuurpruim😘

6 likes

Graag gedaan!

Alle tekeningen heb ik met veel plezier gemaakt. :dancer::+1:

4 likes

gaaf!!:ok_hand:t2:

2 likes

Man, man, wat zal die een geld waard zijn na de crisis, Goud, zilver en kunst, dat wordt het!:+1:

3 likes

Topic mag van mij in algemene gedeelte blijven.

De baas heeft gesproken.

7 likes