NA: een échte Jurk aan de muur!

Tof hoor

2 likes

Leuk man! Geniet er van.
@Jurk Leuk gedaan deze tekening! :+1:

2 likes

Ik probeer met mijn tekeningen al meer dan 1,5 jaar bij te dragen aan de sfeer op dit forum. En het wordt groter,
Maar ook beter.

We kunnen er over twisten of de shout out van @anon34385602HFH in algemeen thuishoort. Daar wordt het tenminste wel gelezen. Ik waardeer het gebaar van hem iig heel erg.

En als je idd de voice of the people bent, dan houdt het hier op. Ik ga niet terug naar off topic. Dan is het helemaal klaar. Dan kunnen jullie gewoon doorgaan zonder mij met elkaar de maat nemen. Want dat is blijkbaar wel wat hoort.

44 likes

Ik waardeer je tekeningen jurk🙂.

1 like

Prachtig gedaan weer !

1 like

Ik wilde eerst niet reageren op de negativiteit die ook hier in mijn topic helaas de kop weer opsteekt.

Het is tegenwoordig op het forum meer gewoonte dan uitzondering helaas… Ik word er niet vrolijk van in alle eerlijkheid. Het zijn opmerkelijk wel vaak dezelfde paar mensen. Mensen die nooit zelf iets opbouwend, leerzaam of interessants toevoegen… Vinden zichzelf kennelijk belangrijk, maar voegen nooit iets nuttigs toe en nemen nooit het voortouw. Alleen kritiek… ook nog flauwe kritiek… Gefrustreerde reacties van negatieve mensen… Ik heb er niets mee en wil er ook geen tijd meer aan besteden. Dank @Drebin dat je hier ook weer bent komen sfeer verzieken. Een paar jaar terug zei ik je ook al eens. Niets bij geleerd. Voice of the people. Je mag trots op jezelf zijn man! :+1:

Ik vind het jammer dat het ook nu weer zo moet gaan- is niet de eerste keer- en dat deze mensen toch ook nu weer de sfeer weten te verzieken. Andere leden- een meerderheid- vinden dit soort topics namelijk wel leuk om te lezen.

Mijn bedoeling was goed in ieder geval, maar het lukt hier gewoon niet met sommige negatieve broeders onder ons.

Ik stop ermee beheerder JUr @Jur Ik begon dit topic en wil voorkomen dat het verder escaleert. Zou je mijn topic a.u.b. willen verwijderen? Dank alvast! :+1::sunglasses:

@Jur Je mag mijn profiel ook meteen verwijderen, want ik heb het helemaal gehad met alle negativiteit de laatste tijd op het forum. Ik stop ermee.

De mazzel en brooche! :kissing_heart:

19 likes

Dank. Gaat lukken.
Het schoot / schiet mij gewoon verkeerd.
Ik ben van mening dat het in de huidige vorm met het café en tekeningen tussendoor in algemeen mag. Dat is het enige wat ik vraag. En dat ging ook niet vanzelf. Dus het is een gevoelig punt.

Volgens @HanDavinci moest ik je in een bepaalde pose op een geit tekenen. Maar zei nee omdat ik je gedrag niet wilde belonen. Maar verder zijn we nog gewoon digi-vrienden.

3 likes

Neeeeee!! Dat is niet nodig!
Laten we allemaal weer aardig doen. :dancer:

7 likes

Dat persoonlijk en zwaar oppakken kun je zelf ook wat van. Just saying

2 likes

Heel leuk. Tof om zoiets persoonlijks aan de muur te hebben hangen :+1:

4 likes

Super leuk dat @Jurk dit doet. Daarnaast ook echt een gave tekening.
Kan me voorstellen dat je zoiets aan de muur hangt, zou ook leuk zijn als er meerdere volgen. Al helemaal als dit zou uitgroeien tot een bron van inkomsten voor @Jurk.
Het is hem iig gegund! :+1:

11 likes

@jurk de avatar die je voor mij maakte vind ik ook al zooooo vet!

3 likes

Mijn jurk hangt nog in de kast.
Ow sorry ik bedoel ligt nog in de la. :joy:
Goed idee om hem in te lijsten en op te hangen :ok_hand:
Mooi wark @Jurk :sunglasses:

4 likes

De egel op de tekening draagt een horloge :ok_hand:

Wat mij betreft hoort het in algemeen :ok_hand::+1:

Vooral blijven plakken in ‘Algemeen Horlogepraat’ @Jurk

8 likes

Niet verwacht in dit topic maar het was weer interessant met al die wendingen, ik zou zeggen: mensen maak je eigen niet dik want dat ben je toch al. Reageer niet altijd zo fel en direct op de man, de meesten bedoelen het echt goed maar het komt er soms wat lullig uit in geschreven woord.
Prettige avond
afbeelding

5 likes

Spreken is zilver…

3 likes

zou toch beschamend zijn als de boel hier dichtgevlagd zou worden. Iedereen weer een beetje lief doen svp. Het is een prachtig topic met de allerbeste intenties. De boel wordt nu verziekt en dat is helaas niet voor het eerst.

Hup: allemaal een koud biertje inschenken! Proost, op de forumgedachte!

9 likes

En morgen gezond weer op :sunglasses:

3 likes

Wat ontzettend gaaf en zeer attent :ok_hand:t2: :sunglasses:

3 likes

@Jurk hoe kan ik zo’n tekening bekomen? (wel maken dat er iets met een horloge op staat) anders gaat de off-topic politie zich weer moeien

Ps: ik wil echt een tekening voor alle duidelijkheid :innocent:

4 likes