Laten we het gewoon weer hebben waar het topic overgaat. Een super vette tekening waar je inderdaad erg blij mee mag zijn. Leuk voor de afwisseling. Vind je het niks? Dan reageer je niet, wat kan het soms simpel zijn.
Wat een gave tekening @Jurk en leuk dat je deze zo hebt opgehangen @anon34385602HFH.
Door mij worden de bijdragen van Jurk enorm gewaardeerd. Keep up the good work . Erg leuk om te zien hoe het horlogeforum op verschillende manier opgefleurd wordt met cartoons.
Ten eerste nogmaals dank iedereen. Heel leuk om zoveel enthousiasme te ontvangen.
Tussen @Drebin en mij is het ook weer helemaal OK.
Hoop dat we allemaal weer lief kunnen doen.
Dat is de reden dat ik ben gaan tekenen, dus als een topic daarover tot het tegenovergestelde lijdt, doen we met z’n allen iets niet goed.
Ik ga nergens heen
Hij zit op de post!
Absoluut!
Zeker! Nogmaals dank! AAN IEDEREEN!!
Simpel… Mijn naam is Jur. En een woord onthou je beter dan een naam daarnaast is het ook grappig met grapjurk etc. @Schoen heeft dit bedacht. Nog steeds dankbaar.
Ben er al wel achter dat internationaal het niet zo goede naam is… Heb een tekening gemaakt voor de Two Broke Watch Snobs en die featuren mij ook in hun laatste podcast… ja, euhm… misschien toch maar een andere naam. Die tip kwam van @Bastiaan trouwens.
De meeste tekeningen worden gebaseerd op een avatar, omdat ik men ook zo afbeeld in de stripjes. @anon34385602HFH had een egel. Daar wilde ik iets mee doen. Kwam gewoon in mij op… Egel met horloge… klok die prikt… prikklok.