NA: een échte Jurk aan de muur!

Schrobbelertje ook goed chef? :sweat_smile: op zijn minst een bijzonder topic aan het worden.

Desalniettemin: toffe aanwinst @anon34385602HFH en schön stukske kunst op de wereld gebracht mr. @Jurk

Iedereen een hele fijne, gezonde en bovenal vredige voortzetting. Hou een soort van jullie lieverds :kissing_heart:

4 likes

Ik wilde eigenlijk wat olie op het vuur gooien, maar zie net dat de olie op is :wink:

Dus maar gauw weer on topic!!

Mooie tekening @Jurk en jij bent een lucky bastard @anon34385602HFH met zo’n mooie jurk aan de muur :+1::+1:

7 likes

Jij slaat de nagel op de kop :hugs:

Ik ben gisteren ook gejurkt, nu nog een keer de strip halen en wie weet word ik ook nog ooit een gewaardeerd forumlid. :shushing_face:

Ik ben er echt blij mee wat een gave tekening, daar moet ook best wat werk in zijn gegaan. Echt super om dat te mogen ontvangen.:+1:

18a6e67bb79dc334c2f892bbc9239b344ba2c1d5_1_545x500

11 likes

Samenvattend: veel geblaat, weinig wol en externaliseren
@Jurk @anon34385602HFH keep up the good spirit :ok_hand:t2:

4 likes

Laten we het gewoon weer hebben waar het topic overgaat. Een super vette tekening waar je inderdaad erg blij mee mag zijn. Leuk voor de afwisseling. Vind je het niks? Dan reageer je niet, wat kan het soms simpel zijn.:kissing_heart:

5 likes

Prachtig Harry en Jurk, hier word je vrolijk van!

3 likes

Amen :+1:

2 likes

Mis nog een stukje van het onderschrift…
Wel gaaf :ok_hand:t2:

Zo is dat :+1:

4 likes

En weer DOOR, het is nu klaar. Graag nog reageren als daar behoefte aan is op de inhoud van het topic en pak ergens anders buiten het forum je podium

5 likes

Wat een gave tekening @Jurk en leuk dat je deze zo hebt opgehangen @anon34385602HFH.

Door mij worden de bijdragen van Jurk enorm gewaardeerd. Keep up the good work :+1:. Erg leuk om te zien hoe het horlogeforum op verschillende manier opgefleurd wordt met cartoons.

Persoonlijk ben ik benieuwd naar twee dingen:

• hoe kom je aan de naam Jurk?
  • vanwaar de tekening met de prikkelklok? :face_with_monocle:
3 likes

Eens :ok_hand:

5 likes

Ten eerste nogmaals dank iedereen. Heel leuk om zoveel enthousiasme te ontvangen.
Tussen @Drebin en mij is het ook weer helemaal OK.
Hoop dat we allemaal weer lief kunnen doen.
Dat is de reden dat ik ben gaan tekenen, dus als een topic daarover tot het tegenovergestelde lijdt, doen we met z’n allen iets niet goed.

:ok_hand:

Ik ga nergens heen :kissing_heart:

Hij zit op de post!

Absoluut!

Zeker! Nogmaals dank! AAN IEDEREEN!!

Simpel… Mijn naam is Jur. En een woord onthou je beter dan een naam daarnaast is het ook grappig met grapjurk etc. @Schoen heeft dit bedacht. Nog steeds dankbaar.
Ben er al wel achter dat internationaal het niet zo goede naam is… Heb een tekening gemaakt voor de Two Broke Watch Snobs en die featuren mij ook in hun laatste podcast… ja, euhm… misschien toch maar een andere naam. Die tip kwam van @Bastiaan trouwens.

De meeste tekeningen worden gebaseerd op een avatar, omdat ik men ook zo afbeeld in de stripjes. @anon34385602HFH had een egel. Daar wilde ik iets mee doen. Kwam gewoon in mij op… Egel met horloge… klok die prikt… prikklok.

7 likes

ik wíst het! :joy:

1 like

Betrap ik mezelf erop dat ik de naam ‘jurk’ met een licht Engels accent hardop uitspreek :rofl: ‘Hey Jurk, how are you doing?’

3 likes

You see my problem?

2 likes

Definitely :sweat_smile:

1 like

Check mij streber :relieved: by @Jurk is die vett of wat. Hangt in mijn Office

6ABB77C6-9A29-4718-BC7F-59897DEA87C0

7 likes

Leuk en vooral blijven plaatsen.
Ik heb overigens ook een jurk aan de muur.
(Flauw maar eerste associatie nav titel :grimacing:)

3 likes