NA: een échte Jurk aan de muur!

Was die van jou niet groen? :rofl:

2 likes

Ik wissel af…zeker met dit warme weer :sun_with_face:

3 likes

Ben benieuwd hoe bovenstaande zich uitbeeld in het HF Café :innocent: :joy::joy:

2 likes

:joy:

@Haaren Er stond trouwens op de tekening “The cartoonist only made this t-shirt for me”.
Soort twist.

Goede :joy:

5 likes

Nope,ik trap er niet in :rofl:

Dang!!! :yum:
Dacht dat die vent allang in een bejaarden flat woonde,maar nee hoor doet nog steeds zijn riedeltje op jouw buis :rofl:

1 like

Lekker blijven @anon34385602HFH. Anders gaat er ook weer een Jurk avatar verloren. Dat zou zonde zijn toch?

11 likes

Mooie NA​:+1::+1:!!
@Jurk internationaal als dress :thinking: ??

2 likes

@Jurk = the artist formally known as Jurm

5 likes

:joy: het wordt niet beter. :rofl:

4 likes

Nou… You just got dressed :joy::joy:
Vind het eigenlijk wel wat hebben :thinking: :sweat_smile:

2 likes

Yeah. @anon34385602HFH blijven aub.

De enige vraag die ik mij stel is of dit wel “algemene horlogepraat” zou moeten zijn.

Dat er dan vervolgens door diverse leden op de man moet worden gespeeld omdat ik een (niet eens aanvallende) vraag stel vind ik trouwens prima. Kan ik prima handelen.

Mijn manier van praten of dingen bespreekbaar maken is wellicht wat lomp, maar dat is wie ik ben. Als je daar niet tegen kunt en je daar wat van wil zeggen doe je feitelijk hetzelfde als wat ik regelmatig doe en waar velen dan “last” van hebben.

Anywho…

Tegen @jurk en zijn tekeningen heb ik niets. Ook tegen Niglo niet. Tegen niemand eigenlijk. Dat sommigen het wel tegen mij hebben vind ik ook prima, zo is het leven nu eenmaal.

Fijne avond

9 likes

Zo zeg, even een avondje klussen en derhalve niet op het forum tref je bovenstaande fittie aan… Maar om de dag niet negatief te beginnen zal ik hier geen woorden aan vuil maken maar zal gewoon de TS en onze cartoonist de verdiende credits geven.

Een leuk geschreven stuk met een wederom een meesterwerk van Jurk. Complimenten heren :+1:t3:

Trouwens ook mooi om te zien hoe Jurk zijn creative brein werkt: egel + klok = prikklok :laughing:

3 likes

Id stom, kan hem niet meer aanpassen. Geen zorgen ik ben niet van de flamewar.

1 like

@Jurk mag ik ook zo’n tekening? :slight_smile:

2 likes

Mooie aanwinst :+1:

2 likes

Dank!

@drebin heeft ruiterlijk zijn excuses aangeboden en daarmee is het voor mij helemaal prima. Ik hoop dat we vandaag weer allemaal aardig kunnen doen. Ik zal netjes afrekenen met deze of genen in het het café. :wink:

10 likes

Ja dat kan. Iedereen die wil kan een prikklok bekomen.
Alleen niet in de kleur achtergrond die @anon34385602HFH heeft, dat is zijn kleur en daarmee een unica.

6 likes

dat wordt wat ben benieuwd:joy::joy::joy:

2 likes

Nou, liever eentje die op mn avatar lijkt… :slightly_smiling_face:

1 like

Om even in het positieve te komen/blijven …

Hierbij de mijne, ingelijst en al.

Mijn dank is nog immer groot @Jurk

11 likes