Leuke opinel👌🏻
Haha cool!
Dank! Ga ik doen!
Ik zou ook dolgraag de afbeelding die jurk naar aanleiding van mijn aankoop maakte aan de muur willen hebben. En de strips zorgen vaak voor wat entertainment tijdens het lezen. Keep it up!
ik denk dat dit hele topic laat zien wat een fundamenteel probleem is van fora in het algemeen. En ik durf zelfs te zeggen: fora waar voornamelijk mannen komen. Egootjes die gemakkelijk opspelen omdat je toch lekker veilig achter je computer zit. (Op vrouwenfora spelen vast weer andere problemen).
Je zou toch denken dat men hier komt om van horloge’s te genieten. In plaats daarvan liggen we met regelmaat overhoop met elkaar. En het gaat eigenlijk nooit echt ergens over. Al helemaal niet over horloges. Als we ons meer zouden gedragen alsof we een vereniging zijn die elkaar in levende lijve ziet, lost dat denk ik al een hoop op. Dat je je vanachter je pc dus hetzelfde probeert te gedragen als in een groep mensen.
Maar ik denk dat dat moeilijk haalbaar is. Misschien ben ik wat pessimistisch. Maar ik denk dat veel van de frustratie die op internet geuit wordt een soort uitlaatklep is van de frustratie die men in het dagelijks leven ervaart, en niet kwijt kan. Even op internet mijn gram halen, een discussie koste wat het kost willen winnen, omdat ik in het dagelijks leven toch soms aan het kortste eind trek. Zoiets.
Psychologie van de koude grond. Toegegeven. Enfin.
Eindigen met een lichtpunt: het overgrote deel van het verkeer op HF gaat prima. En een beetje huid mag je ook wel hebben denk ik. Daarnaast vond ik het heel erg leuk om te zien hoe behulpzaam en fatsoenlijk dit forum omsprong met de vraag van een echtgenote die een medicatie-alarm-horloge zoekt voor een zieke echtgenoot. We kunnen het dus best :)!
Hier ook een “echte” @JURK aan de muur: dwz: een print van de aflevering waar ik in voorkwam
Leuke actie en vooral veel van dit soort positieve onderwerpen op de site. Gefeliciteerd met de mooie avatar!
Stalk jij jezelf?
Haha… mooi!
Je stop ermee:scream:
Rustig maar Kasper, het was maar een grapje
We waren gewoon gisteren allemaal geprikkelde egeltjes
Gelukkig maar!
Hier inmiddels ook een echte @Jurk aan de muur (nou ja, hij moet nog wel echt aan de muur). Hartstikke gaaf!
Ja, mooi man! Gefeliciteerd!
Graag gedaan!
Jij bedankt voor de opdracht
Danku Danku!!
Graag gedaan!
Ik vond je opdracht ook zo grappig als ik dat mag delen…
“Wat wil je?”
“Man met baard”
“That’s it?”
“Ja, man met baard”
Nou dit is het geworden