De laatste aanwinst van het jaar?

Vorig jaar een zelfde soort topic gemaakt, toen op oudejaars dag ook nog een horloge opgehaald. Het begint een kleine traditie te worden dus. Dit jaar wel iets eerder dan vorig jaar, rond 16:00 uur. Ben ik hier mee de laatste van het jaar op HF? :smile::smile:

De aanwinst dit jaar is een Seiko world-timer, een 6117-6400. Deze variant met de donker grijze plaat komt wat minder voor dan de lichte plaat. Ik vind de linnen plaat erg cool en in combinatie met de steden ring een vrij uniek horloge. :sunglasses:

26 likes

index(5)

Maar helaas word het de eerste NA van 2020 :cry:

1 like

Deze snelle vogel.

3 likes

Gisteren afgehaald, maar vandaag pas omgedaan :wink:

5 likes

Vandaag opgehaald, maar al om 10.00 u id ochtend…

12 likes

Ik voel een nieuwe topic aankomen. Show je horloge met een sjoelbak. :face_with_hand_over_mouth:

Mijn laatste aanwinst is een SKX013 maar helaas ook wat vertraging.

8 likes
2 likes

Maar nog niemand later dan 4 uur dus? :smirk: Ik vond vanmorgen deze aanwinst opeens thuis. Had geen idee wat er in zat. Echt nul idee, ik had toch niks besteld? Best leuk een verrassings pakketje. Toch nog aangekomen na 2 maanden:

5 likes

Mijne is nog net de Seiko 6309-7290 gebleven. De planning van nieuw speelgoed ligt op 1-1-2020 volgens PostNL maar dat zal wel 2 januari worden gok ik zo!

4 likes

Voor mij is het dit horloge.
Ik koop de rest van het jaar niets meer :grin:

7 likes


Seiko SPB081J1
Is al thuis, nu ik nog
Wordt volgend jaar.
:thinking: telt hij nu als laatste aanwinst van dit jaar?

9 likes

Haha de meest gehoorde zin op HF. Wil je hem op 1 januari ook nog even bevestigen?

1 like

Ja telt! Gaaf ding man, jaloers!

1 like

Eergisteren mag dat ook?

5 likes

20 december m’n laatste aankoop gedaan, via ebay. Helaas nog niet binnen, dus dat wordt volgend jaar. :grimacing:


.

2 likes

Ik koop tenslotte niet wekelijks wat. :slight_smile:

6 likes

De 31ste binnen gekomen, NA volgt… Nu nog even in de zon:desert_island:

4 likes

De 30e opgehaald ‘s-avonds…

2 likes

Alledrie in 2019 aangeschaft, maar de Rockshell op de voorgrond in december jl…

4 likes

deze nog even opgehaald eergister.
Nu op zoek naar een goede stalen band.:grin:

3 likes