De laatste aanwinst van het jaar...

Een gevaarlijke titel voor ons horlogegekken, je weet immers maar nooit wat er nog voor moois langs komt. Ik dacht het jaar tte eindigen met de nieuwe Seiko LCD die ik gisteren kocht. Vanochtend had ik ook nog geen enkel idee dat ik vandaag dit klokje zou omgespen. Maar nu s’ avonds 31 december kan ik wel met zekerheid zeggen dat dit de laatste van het jaar is haha! De laatste van het jaar op HF? Of iemand die nog later dan 17:50 een horloge kocht?

29 likes

Vandaag laatste aanwinst binnen…en staat al op diverse plaatsen :roll_eyes::joy:

13 likes

Ook leuk :+1:

1 like

Thanks :+1: …Gave Seiko :ok_hand: …maar heb je deze nu om 17.50 gekocht en nu al rond je pols?

Opgehaald?

1 like

Redelijk onverwacht, want niet echt in het vizier.
Maar toen was hij er plotseling.
Alweer een aantal weken geleden gekocht.
Kan nu met zekerheid zeggen dat deze in 2018 de laatste aanschaf vertegenwoordt.

Met dank aan de Seiko Dan @koetsjh

10 likes

Dit was m’n laatste,ergens juli 2018 :grin:

10 likes

Mooi met deze band Frank!:+1:

2 likes

Om precies te zijn op vrijdag 16 november om 12:48 uur te Nijmegen!:heart_eyes:

Allemaal een fijne jaarwisseling gewenst en veel gezondheid in 2019!

8 likes

Ik kan hem nog niet plaatsen want hij komt pas volgend jaar…
Wel de 23ste nog gekocht dus maar plaatje van het net dan weer

Of telt die dan technisch niet?

5 likes

Mijn laatste aanwinst van 2018 was deze schoonheid, hij is alleen alweer vertrokken. :sweat_smile:

8 likes

Net opgehaald inderdaad. Ik hou niet van wachten :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Mijn laatste aanwinst, ontzettend mooi…maar heel misschien wil ik toch een blauwe…

8 likes

Mijn laatste aanwinst van dit jaar. Een 4205-015B. Een ‘unisex’ diver met een diameter van 38mm.

8 likes

Tsja, dan zetten we hem door… :wink:

Nu is het mijn laatste aanwinst.

4 likes

Afgelopen nacht “gewonnen”. Twee knutselprojecten. Dus nog lang niet binnen :slight_smile:


6 likes

Hij is goed terechtgekomen, ik zie de hele tijd prachtige foto’s ervan langskomen, wat kan ik nog meer wensen. :sweat_smile::+1:

1 like

Deze 29-12 bezorgt.
En kan met zekerheid zeggen tegen het thuisfront dat dit echt de laatste is dt jaar :innocent::innocent::smiling_imp:

2 likes

:+1:

1 like

10 likes

2018 bracht een Tissot PRS516, 3 Orients DD, een Rolex DJ, een Alpha Explorer en deze Seiko kwam laatst.

10 likes