Deep Blue Turtle

Ze hebben zelfs de padi versie gekopieerd, wauw.

Prijs bij w2d gaat inderdaad nergens over. ā‚¬100,- te duur.

Ik vind het wel een nette prijs. Denk niet dat je ergens een horloge met saffierglas en Sellita uurwerk voor 200 eu gaat vinden

1 like

Krijg van deze ā€œontwerpenā€ spontaan bosbrand in mā€™n liesā€¦ van een deel van de reacties ook overigensā€¦

1 like

Maar wel goede uitlijning van de Chapterring!!! :clap:

Zolang hier Steinharts in ā€œvolle glorieā€ worden getoond op dit forum, zonder dat er ooit een opmerking over komt, mag deze Deep Blue van mij ook.

2 likes

Ja en neeā€¦ een steinhart kost niet hetzelfde als de sub waarop hij is gebaseerd natuurlijk. Dat geeft m wat meer ā€œbestaansrechtā€.

Hehe, dan heb je niet goed gekeken naar mijn reacties wanneer Steinhart een ā€œnieuwā€ model introduceert.

Ik vind het jammer dat mensen met verstand van horlogezaken kopieergedrag aanmoedigen en goedkeuren. Wij als horlogenerds moeten juist toch waken over zaken als originaliteit?

Onzin. Alle neppers zijn triest. Ontwerp lekker zelf iets.

Juist. En daarom zijn al die Rolex en Omega hommages aan de Blancpain 50 Fathoms ook zo irritā€¦ oh, wacht.

:smile:

1 like

En wie mag u nu weer wezen? Welkom op het forum. :blush:

3 likes

Dank u.

Ach, er zijn al zoveel voorstel topicsā€¦ Dat komt nog wel een keer.

Mā€™n eerste post ging tenminste niet over het taxeren van een replica Calatrava van opaā€™s zolder of over de handleiding van een Michael Kors zeigerdatum.

6 likes

Ook de Zwitsers kunnen kopiĆ«ren hoor ā€¦ waar ken ik deze toch van?

(Plaatje Internet)

Je hebt je in elk geval alvast een beetje ingelezen. :smile: :thumbsup:

2 likes

Welke bedoel je dan?

Deze denk ik?

10 punten :slight_smile:

1 like

Dan vind ik de verschillen toch wel erg groot t.o.v de deep blue.

Hoe dan ook: De Deep Blue is als horloge nog steeds 1000 maal origineler dan deze discussie :joy:

Groeten,

Tecco

4 likes

Welk een animositeit is hier thans wederom te bespeurenā€¦het zou hilarisch zijn als het niet zo triest wasā€¦