Echt. Maar één horloge. Eén!

Of natuurlijk beach to boardroom voor de frequent flyer…:slight_smile:

1 like

OK, dan zou dat de SD4000 zijn.

6 likes

Als een SD of een Sub al voldoet voor b2b, dan kan er natuurlijk maar één horloge voldoende zijn voor al je wensen:


De Shogun natuurlijk. Heerlijk licht en comfortabel. En sommige Rolex-eigenaren laten hun Rolexen er voor liggen:
http://www.ablogtowatch.com/the-seiko-sbdc007-watch-via-monochrome/

:grin:

2 likes

Ook één van de mooiere duikers rond onder de 1000 euro.
Alleen jammer van de afmetingen. 41-42mm en hij was ideaal geweest. Anderzijds is hij erg licht.

Als ik er maar 1 mag houden, dan dit exemplaar.

10 likes

1 uit je huidige collectie houden…of 1 met onbeperkt budget kiezen?

1 like

Even het topic gevolg en nagedacht. Als ik mijn huidige collectie bekijk wordt het deze. Voor het beach gehalte… Neu, daar ben ik met alles, dus ook deze, behalve een duikert wat huiverige voor. Maar dress, casual, kan hiermee allemaal.

2 likes

Dat snap ik!

1 like

You choose, maar het blijft je enige horloge :wink:

Maar 1 horloge?

Dan deze all time classic.

7 likes

naast de eerder genoemde nomis ahoi, kies ik mijn good old seiko sportura. Doet het al 16 jaar , kan nog wel 40 jaar bij

6 likes

Datumcomplicaties worden steeds minder belangrijk naarmate je meer bril nodig hebt om ze te kunnen lezen. Hoewel ik slechts een leesbril heb met sterkte +2 kan ik dat kreng (die ik volgens Murhpy nooit bij de hand heb als ik 'm nodig heb) de datum op mijn Seiko slechts met moeite lezen. En een cyclops vind ik gewoon lulluk…

2 likes

Hoop dat het niet zal gebeuren, maar dit wordt dan uiteindelijk de laatste der Mohikanen…

3 likes

Dit zou een goeie kanshebber zijn:

http://www.patek.com/images/watches/artistics/5712_1a_4.jpg

1 like

De echte klik was er niet. Die had ik trouwens wel met m’n verkochte Pelagos haha. Voor mij zou dat dus de one piece worden :sunglasses:

Boardroom & beach


10 likes

Niet onaardig. Ben niet kapot van de kleur van de wijzers en de crown-protector en domweg wel verzot op de rode 12 van de “Doctors without Borders” exemplaren (ja, ik weet het…). Of ik de meerprijs er voor over zou hebben is vers 2 ;).

Wat ik zou willen is een Tangomat met diepdonkerblauwe wijzers, een rode 12 en minimaal 10ATM waterdicht. Maar ja, die bestaat dus niet.

:smirk:

4 likes

Ik doe alleen alles weg voor een Astrolabium en die heb ik nog niet …

Heb even mijn horlogepotje bekeken: Ik kom nog ongeveer € 45.000,- tekort.

Bedankt voor het kijken! :punch:

3 likes

Jay Leno draagt ook niks anders. Zie zijn auto-kanaal op YT. :wink: