Een ervaring die ik niemand toewens II

Iets ontgaat mij, je had toch wel de originele box ontvangen?
Dan had je het horloge toch kunnen laten nasturen?
Of heb jij de box teruggestuurd ? anders heeft hij toch een incomplete set ?

Zo heb ik wel eens een pakket moeten herinpakken. Horloge in de horloge kist, doosje ligt ergens anders. Vol enthousiasme het doosje goed ingepakt, maar inderdaad zonder horloge. Die lag nog op tafel.

1 like

Ik heb het wel eens erger gehad. Alles verpakt en wel, afgeleverd bij postkantoor, kwam ik er thuis achter dat ik het horloge nog om mijn pols had :joy: Gelukkig was het nog vroeg op de dag en was het pakketje nog niet opgehaald door de post, dus kon ik het nog regelen. Sloeg mezelf daarna wel even voor mijn hoofd, haha.

Oh, en wat te denken van het verkeerde horloge verpakken? Heb ik ook wel eens gehad.

3 likes

Ik had graag de Hulk mee willen nemen in plaats van de Damasko. :wink:

1 like

Ik ben ook wel eens met f2f verkoop het horloge vergeten mee te nemen. Ik had de doos en alles mee. Maar het horloge lag thuis nog in de kistā€¦ Gelukkig kwam ik erachter voordat ik aankwam. Ik was uiteindelijk een halfuur later op de afspraak, gelukkig wel verkocht. Dus zo zie je maar, het kan zelfs de beste overkomen :yum:

Het is toch raar om zeker te weten dat je iets hebt ingepakt, maar bij het nog even checken in de trein er toch achter komt dat het hele horloge niet is meegenomenā€¦

Bizar verhaal. Ik begrijp het gevoel van opgelicht te zijn. Dat desondanks de centjes werden geretourneerd is het bewijs van het tegendeel. De les: dat openen van de zending. De ontvanger had daarmee een getuige van jewelste.

Het is een beetje slordig maar niet ondenkbaar.
Geen kwade opzet.

En bij UF ben je meteen exit als het echte oplichting betreft.
Plus je komt er nooit meer in.

Grt.

niet overdrijven nou hĆØ Vanderlyde juniorā€¦

Met meneer aanspreken mag ook :stuck_out_tongue: maar vanderlyde is ook een leuke! :punch::anger_right:

1 like

Had je moeten zeggen joh, had je hem zo meegekregenā€¦ Kom je nu alleen wat laat mee, jammer he? :wink:

1 like

Zeer onbeschofte aktie wat mij betreft, nou heb je de koerier ook met een probleem opgezadeld doe komt met een pakket terug dat geopend is.
Wat zal de tegenpartij daar van zeggen denk je?

Desalniettemin het is toch goed afgelopen

Tja ik denk dat hier negatieve ervaring en slecht voorgevoel meespelen. Zal TS niet altijd doen vermoed ik. Bovendien lijdt de koerier hieraan geen verliesā€¦

1 like

De koerier kan hier veel ellende mee krijgen en ik type niet uit ervaring maar ik zit wel in dat wereldje

Als de koeriersdienst gebruikt wordt voor een scam moeten ze hun beklag (schade) bij de verzender halen, de ontvanger (koper) staat het vrij te controleren voordat hij voor de te ontvangen goederen tekent lijkt mij.

Nee, je tekent voor ontvangst van een pakket, niet voor de inhoud. Als het pakket beschadigd is moet je weigeren, maar alleen dan. Wat er wel of niet in zit gaat de koerier niet aan.

2 likes

Volgens mij niet, pas na de handtekening is het toch van jou ?

Zakelijk wordt er pas getekend als de goederen matchen met de pakbon, ook als vervoer door derden plaats vind, maar prive zal dit dan weer anders liggen?

Dat is bij ons op de zaak echt niet niet mogelijk. Volgens mij is er wel een wettelijke reclamatie tijd.

Ik weet het, ik ben te bescheiden voor deze wereld. Woon je nog op hetzelfde adres? Dan kom ik zaterdag de Patek halen. Bedankt, man, wordt gewaardeerd!

2 likes

Lijkt me niets meer dan redelijk! :+1:

1 like