Eurochron watchwinder

Iemand ervaring met onderstaande watch winder, zoja welke ervaring😉 alvast bedankt

1 like

Ik bekijk momenteel deze :point_down: Dus ik hou dit topic ook in de gaten.

2 likes

Is volgens mij the bodem end of the market. Goedkope Chinese winders…

Ik heb laatst ook wat research gedaan.

En nog een topic van een ander lid:

1 like

Toch maar eentje besteld… eens kijken of het iets us wat ik makkelijk vind… wordt morgen geleverd…

Hier ook :point_up:

Dezelfde?

Ik heb er 1 die in het blauwe gedeelte stond. Is geen Eurochon maar zal vast ook Chinees spul zijn maar ik vond hem wel mooi en wil het ook even uitproberen voordat ik er zeg €500 aan uitgeef. Komt ook morgen binnen.

1 like

Mooie en goede watchwinder, doet al ruim acht jaar zijn werk hier.
ÉÉN van de vier aandrijfriempjes dit voorjaar vernieuwd.

1 like

Dat is niet gek, is dit een "goedkope"chinees?
Maar hoe is het geluid, daar zit nog wel eens wat verschil in meen ik.

Hij begon wel wat te ratelen, maar bij de reparatie gelijk de andere vertragingen van de motortjes weer even van vaseline voorzien en is weer muisstil.

1 like

Je moet het treffen denk ik, niet alles uit china is slecht want ook het goede o.a. ook voor merken geproduceerde spul komt er vandaan.

Hoorde vandaag in de watersportwinkel van een paar jongens die een goedkope chinese buitenboordmotor hadden gekocht. Met veel gedoe al vervangen onder garantie, die was op hol geslagen. Hun vader filmt ze als ze in de sluis aankomen, de jongens staan beiden voorop. De motor slaat vanzelf op volle toeren in de achteruit, was niet vergrendeld waardoor deze dan omhoog komt. De motor slaat omhoog en de steun breekt af en de motor ligt op de bodem.

Pa heeft daar vandaag maar een goede gebruikte Suzuki voor opgehaald na al deze ellende, ik heb het filmpje gezien. Bizar gewoon en een voorbeeldje chinese prularia wat verdacht veel weg heeft van Yamaha, het was vast een hommage :joy:

Het merk begon ook met Yama en dan iets van techs erachter of zo iets.

Ik vraag me af of er uberhaupt nog watchwinders in Europa gemaakt worden?

Swiss Kubik ?

Ik heb er een te koop, dus wie interesse heeft voor weinig kun je 'm proberen.