From Japan 🇯🇵 with love ❤️

De postbode was iets aan de late kant om het nog onder het sinterklaas feest te scharen maar dat zullen ze wel niet vieren daar in Japan.

Anyway. Ze zijn er. Mijn SARX 035 en de Presage SPB041J1 van @marcelv.

Ik zal vandaag bij daglicht nog even wat meer foto’s maken.

48 likes

Prachtige horloges!!

1 like

WoW!

1 like

Mooi, vooral de sarx. Geweldig die laatste foto net dat licht op de plaat! Veel plezier!

Gr, HJR

1 like

Heel koel. Vooral de laatste, ik moet gelijk aan de Explorer denken.

1 like

De SARX035 is prachtig. Proficiat met je aankoop.

1 like

Thanx ja hij heeft een vleugje sunburst. Heel subtiel. Erg mooi.

@anon50762135EV, toch maar weer een SARX035 erbij gekocht? Je had dus toch heimwee ernaar? Of is het om te flipperen?

Mooie horloges hoor, vooral die onderste :yum:

Flipperen, ik?

Nee ik had heimwee. Dus weer terug gekocht. Doe ik anders nooit. :joy:

Ik heb al wat koop verzoeken binnen dus men kent mij hier inmiddels een beetje haha!

1 like

Je bent me er één hoor, maar wel in de positieve zin :slight_smile:

1 like

Nou ik kan hier al zeggen dat ze dit met de ogen dicht bij jou kunnen kopen !

2 likes

Thanx :kissing_heart:

Wow, die SPB041J1 is echt een prachtklok.
Vooral die wijzerplaat die volgens mij echt tot leven komt als je met lichtinval speelt.

Prachtig die Sarx, heel erg mooi!

Nou je wordt bedankt, namens de marketing afdeling van Seiko. : Je hebt het voor elkaar ik wil ook een Sarx :sweat_smile: :thumbsup:

Als ik de foto’s bekijk met de klokjes rond je pols lijkt het wel alsof de SPB041J1 iets groter is dan de SARX035 of is het een beetje gezichtsbedrog?

Ik vind die witte wijzerplaat niet mis en het gangreserve gedeelte is ook wel tof, was ook leuk geweest op de SARX.
Voor mij is de SPB041 iets te classic.

Zo vind ik de SARX033 van @Tuur1968 ook een hele mooie.

Op een ander forum werd bij de aankondiging van oa de SARX de vraag gesteld of de prijzen niet overkilled zijn voor deze horloges.

Ik heb een déja-vu Ide :relieved: bij het zien van de onderste foto’s van de SARX035…

1 like

Haha klopt dat is bijna dezelfde foto als in mijn advertentie destijds :joy:

1 like

In welke zin?

Dat er sommigen waren die dachten dat het veel geld is voor een “Seiko” en verder niet zo speciaal is.
Maar anderen daarentegen vonden dat je juist wel veel krijgt voor weinig geld, oa een “in house movement” wat bij sommige andere merken zelfs niet in eigen huis gemaakt wordt en wel veel kost.
Ik persoonlijk vind ze niet te duur, wetende dat het een “baby grand seiko” is en dat er hier ook andere leden zijn die dat zeker zullen beamen.

2 likes