G-shock only

Heb ik nooit gehad.
Misschien was dat @Lennyhu ?
Ik weet het eigenlijk ook niet meer.

Ik wil juist een positieve module voor mijn B5000GD.
Dan kan de gemodificeerde module weer terug in de B5600 :grin:

Ok, ok. Klein typefoutje. Sorry.
Het is algemeen bekend bij de meeste fans / dragers van Casio.

1 like

Klopt, is mij ook bekend.
Ik koop alleen een g-shock voor 6 tientjes omdat hij er stoer uitziet, voor erbij. Bling/mooi daar heb ik andere horloges voor. Daarom is het een ‘geweldig’ horloge, niet?

Onze feedback heeft voor meneer nut gehad zo te zien. :+1:

1 like

Yes dat was ik inderdaad. Ik heb alles verkocht aan @willemC

3 likes

Yeah! Nog steeds blij mee.

Is vrij krasvast moet ik zeggen. Maar de gouden variant vind ik dat ook van. Goei spul.

2 likes

Is dat erg moeilijk/veel werk?
Ik heb namelijk nog een GW-M5610NV-2JF liggen die ik vanwege het negatieve display nog bijna nooit gedragen heb, en misschien is het de moeite waard om deze te modden.
Of er moet iemand interesse in dit horloge hebben, dan kan deze in de verkoop.

1 like

Ik verwijs u naar mjn uitgebreide (ahum) verslag :sweat_smile:

Ach moeilijk … weet niet … Als je goed voorbereid en schoon te werk gaat hoeft het niet moeilijk te zijn.
Het probleem is (misschien) aan een goede polarisatie filter komen. Ik had er een van een oude rekenmachine, maar ben daar niet helemaal tevreden over. Had liever een nieuwe filter.

Je kunt hier kijken

https://forums.watchuseek.com/f43/how-convert-plain-dw-5600-negative-display-129102.html

Als je het gaat doen … veel succes ! :smiley:

1 like

Tja, bij het zien van deze foto springen de tranen al in mijn ogen en zakt de moed me in de schoenen…

1 like

Dat was ook waar ikzelf het meest tegenop keek. Vooral om ook te lezen dat bij sommigen bij deze stap de display zelf breekt / barst.
Maar eenmaal begonnen zat ik eraan vast. En ik moet zeggen het ging vrij gemakkelijk en vlot, de filter eraf halen.
Saar die is daarna niet meer bruikbaar. Dus je moet wel zeker zijn dat je een vervangend filter hebt.

Ik zou het waarschijnlijk nog wel een keer durven. Maar de negatieve display die ik nu nog heb is de STN, de originele uit de B5000GD van 450 Euro. Daar ga ik leaver niet me prutsen.

De gemodde display is die uit de veel goedkopere B5600.

1 like

Nou lekker in het zonnetje hoor.

5 likes

8 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

16 likes

Oef de GBX-100 serie … die zien er wel heel tof uit. :worried:

Heel leuk klokje voor de ruige zaken :muscle:t2:

Helaas geen tough solar lees ik…

Die zijn wel heel tof. Nog eventjes geduld, misschien wel een kanshebber als ik de 5600 weg doe.

Nu alleen nog met een positief-display. :heart_eyes:

Heb zelf ook een G met negatief display, maar werkelijk nog nooit problemen gehad met aflezen oid. En ziet er ook nog eens mooier uit is mijn bescheiden mening…:+1:t2:

1 like

de NA voor het eerst om de pols!

11 likes

Mijn 3 piece collection, zou wel eens een verandering willen aanbrengen, maar het is niet de moment om te verkopen.

4 likes

Yes !!!
Gefeliciteerd !

Heel gaaf. En uiteraard, goede keus :wink: :slight_smile:

1 like

Iets erbij dan zeker, toch niets vervangen? Een mooie dresser misschien.