Gezwicht!

de PRS 516 GL… wat kan ik er over zeggen… één woord!: Grail!..

en dan liefst de versie met de blauwe wijzerplaat, en de metalen “Solid-rally”… waanzinnig mooie combi in mijn ogen…

Nu nog even sparen… :slight_smile:

3 likes

Excuse me ?:grinning:

Nog een mooiere combi, vooral met die blauwe dail.

ik vind ze eigenlijk alle 3 wel gaaf, op staal of op leer…

1 like

Haha dat is een bericht uit juli 2015! Het kan snel gaan met de hobby :grin:

Toen ik de MS aan jou verkocht vertelde ik nog dat ik “ooit” een SubC zou willen hebben. Ik ging toen eerst voor een Omega AT. Prompt anderhalve maand later heb ik de AT al verkocht en de SubC al om mijn pols haha.

Heb je de Meistersinger nog? Is een van de weinige horloges die ik best nog eens zou willen hebben.

Nice one!

:joy: Reageerde niet helemaal helder, kwam net uit Lille gereden en het was volgens mij ergens rond 02:30. Never react when you’re down :joy:

Je zei toen dat de Black Bay Red al een blijvertje was :smiley:, las inderdaad later dat de AT the top was om flitsend snel in een vlaag van herbezinning plaats te moeten maken voor een Sub (die zal wel een tijdje blijven).

Meistersinger maakt inmiddels iemand anders gelukkig. Blijf hem prachtig vinden maar je moet al goede ogen hebben om hem een beetje accuraat af te lezen. Met mijn ogen kwam ik niet eens in de buurt en telkens naar mijn leesbril zoeken om te zien hoe laat het is, is ook geen pretje:wink:

1 like

Zijn zilveren broertje draag ik vandaag met ko strap.


Stalen band is ruk btw :wink:

2 likes

Ik heb vaker geroepen dat een bepaald een horloge een blijver is. Toch is dat vaak (altijd) niet zo gebleken.

De Black Bay vind/vond ik super en zou hem zo weer kopen, zeker de rode. Echter als het centre-piece in mijn collectie kon ik hem simpelweg te weinig dragen ivm de moeilijk te combineren kleur. Naast mijn Sub zou ik hem zo weer willen hebben, al verwacht ik niet dat dat snel gaat gebeuren (ga dan liever door voor een Speedmaster naast mijn Sub, dat is nu het plan). Nu ik de Sub heb moet ik toch ook toegeven dat de Black Bay ook redelijk aan de dikke kant is, had ik toen geen “last” van.

De Sub is een blijver… Haha nee ik durf het niet meer met droge ogen te zeggen. Al is dit wel het eerste horloge wat ik sinds ik hem heb onafgebroken draag zonder ook maar 1 dag spijt te hebben. De honger naar flippen is volledig weg. Een aanvulling naast de sub (Panerai 42mm of Speedmaster) is wel iets wat over een tijdje gaat spelen. Tot die tijd moet ik mezelf even koest houden met de HFLE en een nieuw huis (en alles wat daarbij komt kijken).

2 likes

Heb jij een passieflora in de bloei, op dit moment?

Nieuw huis is sowieso :thumbsup: Van Harte!
Advies van een flipperaar: Speedmaster! Had enige tijd geleden te snel de Reduced gekocht. De Prof gaat het wel een keer worden, eerst kijken of de PO 8500 wat is :wink: Maar ook hier geleidelijk, de centen zijn niet van blik.

1 like