Goede voornemens, stand 2 februari 2018

Ik vind het een bijzonder fijn horloge, gefeliciteerd met de jouwe!:+1:

1 like

Mooi! Mooie bandjes ook! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?!

2 likes

Een modaal jaarsalaris aan horloges in slechts één maand ;).

1 like

Hier gaat het prima!

Niet meer bijkopen voordat er eerst een weg is? #check
De horlogebox zit vol. Dus een uit een in dit jaar. Ga ik volhouden!

2 likes

De beoogde rust, minder flipperen staat al weer op de bietenbak, ik loop voor op schema :roll_eyes:
Van de 6 die ik had op 1 januari, zijn er al 5 vertrokken, 2 erbij gekomen waarvan 1 weer weg is en er 3 op incoming staan…

3 likes

Dank je. Jazeker heb ik ook een foto van de voorkant, zie hier in het zakhorloge topic:

1 like

Hmmmm, nog geen datejust. Misschien tegen het eind van het jaar. Als goedhoudertje :thinking::wink: maar een iwc mark xv gekocht. Zat niet in de planning maar zit ik daarmee? Ach ik ben flexibel zal ik maar zeggen :grin::grin:.

4 likes

@ThaPapper op zijn minst half 2018 moeten al je horloges in de koffer passen hé :wink:

Mijn goede voornemen:

Collectie uitdunnen, van kwantiteit naar kwaliteit.
Waarschijnlijk m’n horloge doos met 16 plekken verminderen naar 6 of 8… maar daar ben ik nog niet zeker van :sweat_smile:

1 like

Dan is naar 10 horloges gaan een goede oplossing😄

2 likes

Mmm, ik had mij voorgenomen in ieder geval niet bij te kopen en liefst te minderen.
Nou gooi maar in de sloot want ik heb er in een opwelling weer een bijgekocht. :thinking:

6 likes

In april 2017 heb ik me aangemeld op dit mooie forum, maar las al enkele maanden mee. Sinds april 2017 liefst 9 horloges aangeschaft en had me voorgenomen om in 2018 geen aankopen te doen en te sparen voor een IWC, een Petit Prince 377714 of een Aquatimer.

Echter, enkele weken geleden, een HFLE EMG inschrijvijng van een forumlid overgenomen en nu in afwachting van levering😁

Het is echt mijn streven om de pot voor de IWC te spekken en mezelf dit jaar in te houden. Of dat gaat lukken…???

2 likes

De tussenweg… goed idee :smile:

2 likes

Mijn aantal horloges MOET in 2018 gewoon omlaag, maar dat dacht ik vorig jaar ook al.
Helemaal geen aankopen is ook bijna niet te doen.:sunglasses:

2 likes

Ik heb geen voornemens voor het “nieuwe jaar” en deed 1 januari de eerste aankoop en afgelopen maandag de 2e dit jaar. Ik heb er wel 3 kunnen verkopen. Het lag niet in de lijn der verwachting maar zo is het gelopen.

Voor mij op zich als liefhebber van leuke horloges die voorheen zo af en toe is een horloge kocht en dat ook hield en dan niet verder keek een verandering…
Het lidmaatschap hier heeft daarmee wel iets van doen :slight_smile:

Nou ja, ik probeer en zoek nu gewoon de richting welke ik op wil met mijn “collectie”. In ieder geval wil ik in alle categorieën een knap horloge hebben.

2 likes

Daarom moet de ene (soms meerdere) plaats maken als de andere komt :smile:

3 likes

Heel herkenbaar, ook als ik niet had willen afbouwen staan dikke investeringen toch in de koelkast. Ik moet het voor mijzelf kunnen verantwoorden.

Maar er komen hier regelmatig wel lekkere snoepjes voorbij hoor…:cold_sweat:

2 likes

Goede voornemen was een 3-piece collectie maken van mijn Speedmaster en Breitling Colt.

Dacht eerst aan een Rolex Explorer I aankopen en klaar. Toen kwam er een Rolex sub in beeld waarvan ik dacht dat die de Colt in de weg zou zitten.

Dus Colt verkocht.

En kort daarna irriteerde ik me aan de 42mm Speedy op mijn 17,5cm pols.

Dus Speedy verkocht.

Wachtende op mijn graal maar een SKX007 als tussenhorloge gekocht.

5 likes

Nog steeds zoekende naar een 114060? Ik heb hem niet wees maar niet bang hoor hahahha!
De Speedy is heerlijk trouwens :sunglasses::sunglasses:

EDIT: ik ben inmiddels totaal van mijn geloof gevallen want ik krijg incoming een…(tromgeroffel)…Breitling Aerospace EVO op rubber :joy::joy:
Waarom? DAAROM

2 likes

Welvaart…

2 likes

Nou eerder dit:

image

4 likes