Gratis verkrijgbaar; een Casio AE1200WH.

Ik had dankzij de leuke gifjes van John Cleese niet eens in de gaten dat het om een horloge ging. Een van de grootste komieken van onze tijd.
Maar goed, ik ben al lid sinds 29 maart 2009.

groetjes Lenno

1 like

Doen! Als je zeker weet dat ie werkt

1 like

JIJ WINT

( maar dit is HP volgens mij)

image

1 like

Niet Hewlett-Packard maar Chip-uitvinder Jack Kilby ontwikkelde in 1967 in de laboratoria van Texas Instruments de eerste zakrekenmachine; het apparaat woog 1,5 kilo en was zo dik als een woordenboek. Bron Wikipedia

Hier wil ik graag dit ontspoorde gedeelte van het topic afsluiten. Maar iets zegt me dat het laatste woord niet van mij zal zijnā€¦

1 like

Waarvoor dank.:+1:

1 like

Nee! Maar ik kan iedereen aanmoedigen het ook te doen :joy:

1 like

image

Timeā€˜s up, vanavond volgt (indien met toestemming) publicatie van de winnaar. :tada:

8 likes

Kom maar door image

1 like

Ik moet het nog even dubbelchecken en nu niet aan tafel schuiven, betekend vragen om problemenā€¦:joy: Over een uurtje gaat eerst het berichtje er uit naar de mede liefhebber. :grin::+1:

8 likes

Spannend hoorā€¦

1 like

Ik hou het niet meerā€¦

1 like
2 likes

Heb niets ontvangen :joy:

maar kan je niet ergens checken wie er 17.59 lid is geworden?

1 like



3 likes

Hij is express heel lang aan het typen om de spanning op te drijven.

2 likes

Mijn zoon zit al klaar om zich als het nieuwste lid aan te melden

Met zā€™n nieuwe Casio

2 likes

Dan is hij al te laat :joy:

1 like

Of er komt nu weer een rits aan GIF-jes :joy:

2 likes

@BadBartje58 blijkt van de gegadigden de kortst aanwezige hier te zijn en sleept dus volgens de magere spelregels dit welkomst cadeautje in de wachtā€¦:tada:

Van harte gefeliciteerd Bart en het feit dat ik weet dat je het echt leuk vindt, geeft een leuke extra dimensie.:+1:

Hij komt morgen per post jouw kant op en moge je er maar plezier van hebben.:ok_hand:

15 likes

image

5 likes