HanDavinci's SKX Blue Lago...Smurf. Hoe één foto mijn plannen om heeft gegooid

Lekker bezig hoor!
Rood is lastig te vinden idd. Niet volledig rood, enneh, vage datum en secondenwijzer:

Heet SRP339

1 like

:thumbsup: Leuk stuk! Bedankt voor het delen

1 like

Zeer leesbaar en aangename post. Mooi !

1 like

Weer een doortastende (ik zou zelfs willen zeggen dappere) mod met een fantastisch resultaat! En het is nog een mooi verhaal ook! Kom maar door met die stijgende lijn op HF! :smiley:

1 like

2 likes

Geweldige topic!!!

1 like

U bent een Baas!

1 like

Geweldig :ok_hand:

1 like

Dank allen.

Deze zal nog wel even een paar dagen om de pols zitten


Er is alleen nog een gepolijste chapter ring onderweg, ben erg benieuwd geworden naar hoe dat staat :slight_smile:.

6 likes

Ziet er goed uit! Solid oyster staat er erg goed op.

2 likes

Prachtig verhaal al vind ik de oorspronkelijke SKX009 gewoon mooier. Ergens is het resultaat te blauw, al kan dat irl anders zijn dan op foto’s.

Kudos voor de kipshots. :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: Altijd leuk die posts van jou.

1 like

Pracht verhaal met een pracht resultaat. Vooral de gedrevenheid is een plezier om te lezen dus ik kan en wil niet anders dan…

1 like

Prachtig project geweldig om te lezen en is dit geen mooie HFL2017​:wink::grinning::blush:

1 like

Ik weet 't niet.
Voor mij is de blauwe combo geen 100% kleuren match, dus een no go.
(maar ja, ik heb 3 Blue Lagoon’s… :wink: Lichtelijk bevooroordeeld. )
Vind 'm echter wel 'n stoere uitstraling hebben.

Gave projecten!

1 like

Nee in echt is die ook zo blauw, maar zoals altijd wordt je eerlijkheid gewaardeerd hoor :sunglasses:.[quote=“Cal219, post:53, topic:108739, full:true”]
Pracht verhaal met een pracht resultaat. Vooral de gedrevenheid is een plezier om te lezen dus ik kan en wil niet anders dan…
[/quote]

Ik moest lachen om het plaatje haha![quote=“kreuzen1, post:54, topic:108739, full:true”]
Prachtig project geweldig om te lezen en is dit geen mooie HFL2017
[/quote]

Ja…het is er één (very limited edition) en iedereen die meedoet aan de HFLE2017 mag erop bieden :smiling_imp:

1 like

Dank je! De kleuren blauw zijn idd iets verschillend, maar bij een bepaald licht ook weer helemaal gelijk. Ik ben er nog lang niet op uitgekekeken in ieder geval.

Ik zag dat je 2 Turtles hebt, maar heb je ook de Samurai? En draagt die groter? Ik vind de Turtle namelijk te groot staan op mijn pols van 17.8cm, maar ik heb nog nooit een Samurai omgehad. De kastvorm vind ik wel geweldig.

Ik zal eerdaags ff wat pols-shots maken.
De Turtle vind ik persoonlijk juist heel klein dragen. Hij is wel hoog, maar de Lugs zijn super klein.
De Samurai is nog onderweg. Nog niet aan toegekomen vanwege verhuizing. Gaat niet lang meer duren, maar moet hem nog even ophalen. :slight_smile: (Mocht die te groot zijn vertrekt 'ie gewoon weer.)

Ja, :pray: sorry. Maar heb je ook een distressed cognac lederen band liggen waar je m op zou kunnen laten zien? Daar zou je waarschijnlijk verder mee komen bij mij, want leernicht pur sang. :grinning: :grinning:

1 like

[quote=“ErikST, post:58, topic:108739”]
De Samurai is nog onderweg. Nog niet aan toegekomen vanwege verhuizing. Gaat niet lang meer duren, maar moet hem nog even ophalen. :slight_smile: (Mocht die te groot zijn vertrekt 'ie gewoon weer.)
[/quote]Ik ben benieuwd! Laat het me eens weten als je hem binnen hebt.

De enige lederen band die ik nog heb zit om mijn taille :sunglasses: Alles op staal!
Maar ik krijg dus van Ide nog een bandje binnen, en ik heb geen idee welke dat zal zijn :smile: