Het dreski geschiedenis topic

Nou nog heel even danā€¦Het wordt best wel een werk. Man wat ben ik verslaafd. :smiley:


Nummer 16: een Weide. Helaas overleden voor 15 euro had je een super James Bond klokje. De LCD display was meerkleurig en de tijd en datum werd als een soort rolkrant gegenereerd. Oprecht jammer dat hij ter ziele is. Zou hem graag nog hebben maar nooit meer gevonden.

Nummer 17: Een Karl Breitner. Plakmerk van de hoogste orde maar daar was de prijs ook naar. Automaatje.In die tijd kon je daar nog van genieten zonder afgemaakt te worden op het forum. :wink: ook doorverkocht.

Nummer 18: Citizen Promaster. Ook zeker 4 keer gehad in het zwart ook. Super klokken. Jaren geleden was de dollar rond de 1,50. dus dat was een feest,

Nummer 19: Orient Day date. Heerlijke blinger en deze is ook naar een blije nieuwe eigenaar gegaan. Tegenwoordig heel zeldzaam.

Nummer 20: Zodiac Seawolf. Wat was ik blij met deze. De uitstraling en vintage look doet mijn hart nog steeds smelten. Destijds van een vaag figuur op ā€œDe zin van luxeā€ forum gekocht. hij kreeg kuren. Zelf zitten klooien. En toen ik hem openmaakte een grote desillusie. Grote plastic spacer met een 10 euro uurwerkje. Na een poging tot repareren. Seconde wijzer verbogen en de hamer erin gezet. Werkte wel therapeutisch.

11 likes

Geweldig topic Dreski

Mooi topic, AndrƩ! Leuk om alles van ooit voorbij te zien komen. Ik ben nog steeds erg blij met ƩƩn van je laatste exen. :thumbsup:

De Pulsar Chrono en Khaki Scuba ā€¦ heel gaafšŸ‘ Benieuw naar de rest van je ā€œtrack recordā€.

Leuk topic met de ontwikkeling door de jaren heen. Leest lekker vlot en lekker veel plaatjes :innocent:

Leuk, maar volgens mij allemaal al eens gezien in een paar andere topics van je:


&

Ik kan me ook nog zo goed jou worsteling topics herinneren :joy:

Ben er klaar mee.
Ben genezen.
Etcā€¦

Niks nieuws onder de zon. Iedereen heeft er last van. Je komt er gewoon nooit meer van af. :sweat_smile:

Maar bijna 10 jaar lid. Dat wordt een feestje :birthday:

Absoluut leuk topic! Originele keuzes ook, muv van de Seiko natuurlijk :wink:

Dat noem ik nog eens flipperen! :slight_smile:

MasterFlipper! :raised_hands:

No problemo! :laughing:

Ja ik val een beetje in herhaling zie ikā€¦:slight_smile: Ik ben eigenlijk uitgepostā€¦

1 like

die 2e, die 5 superior. man wat een vet ding!

Gewoon ermee doorgaanā€¦:wink:

Leuk zo ā€˜horloge-CVā€™. Heb twee ex-dreskiā€™s gehad. Intussen al weer des Dreskiā€™s doorgeflipperd.

Leuk topic, toevallig draag ik vandaag een ex Dreski (Hamilton Khaki automatic).
Mogen we overigens het Casio G-Shock hoofdstuk overslaan? :sweat:

Wat betreft nr. 20, de Zodiac: Was dat het verhaal van het horloge in een washandje doen en het stukmeppen met een hamer om het vervolgens opgelucht in de vuilnisbak te laten verdwijnen?

Inderdaad, wat maakt het nou uit, of je een Parnis, Alpha, plakmerk of wat ook draagt, alles is beter dan de Ć©chte fake horloges waar Marktplaats vol mee staat.

Jammer, ben behoorlijk Zodiac liefhebber, de laatste keer batterijtje gewisseld, leek me niet een bijzonder goedkoop uurwerkje (alles messing) en is erg nauwkeurig. Je kan altijd defecte onderdelen van de Zodiac verkopen op eBay.

Dat klopt inderdaad. :grin:

Heel jammerā€¦ Zoals gezegd, ik zou die stalen band erg kunnen waarderen bijvoorbeeldā€¦ :disappointed:

Leuk topic volg het met belangstelling vooral vanwege de humor