Omdat het vandaag toch geen weer is om naar buiten te gaan. Heel veel dreski foto's

Misschien leuk voor ook de wat nieuwere leden. Aanschouw wat dit virus met je doet. Allemaal exen…

27 likes

Mooie gevarieerde collectie. Die eerste Seiko met name vind ik erg geslaagd

Ik heb er eentje (ex), wie heeft er meer? :smile:

1 like

Zeer gevarieerd. Behalve dat ze de tijd aangeven, zie ik verder niet echt een lijn.
Bij mij niet anders overigens.

Die navitimer is mooi

Tjonge jonge wat een klokjes…:smiley:

Er zitten wel een paar hele leuke tussen. Ik zo zo’n ‘Day Date’ met blauwe plaat best willen hebben. Weet je nog waar je die vandaan had?

:+1: :relaxed:

Die zijn heel lastig te krijgen. Volgens mij zijn ze uit productie. Soms vind je ze nog wel eens op ebay.

1 like

Thanx! :relaxed:

Da’s een aardig lijstje Exen…

De gele g-shock (solar, “vierkant”, en pos. dial), weet je toevallig nog waar ie vandaan kwam? Ik zoek er een, maar met weinig succes…

Die is ook inderdaad heel lastig te krijgen. Is nog uit de tijd dat Casio niet overproduceerde. Ik kan alleen maar adviseren te blijven zoeken op ebay. of googlen bij shopping?

Volgens mij heb ik 3 exen

1 like

Beetje spijt van de laatste. Die G-Shock wordt alleen maar meer waard.

Belachelijk…gaaf!

Gaaaaf hoor!! Het is zeker wel koud naast je op het nachtkastje na het vertrek van al die exen? Ik zou al een heuse bindingsangst ontwikkeld hebben :wink:

Ik spotte een Steinhart duiker en een Orient duiker; mijn keus zweeft nog tussen de twee. De Steinhart ièts mooier, de Orient 200 euro goedkoper. Wat is jouw mening over prijs/kwaliteit van beide merken @dreski ?

Ik mis er toch eentje, misschien dat je nog weet welke.

groetjes Lenno

P.S. of je moet hem nog hebben natuurlijjk

Gave collectie. Voor mij springt die pepsi Orient eruit. :heart_eyes:

Dit is niet eens alles. Er zullen er nog wel een flink aantal ontbreken.En als ik zou moeten kiezen tussen een Steinhart of Orient zou ik Orient nemen. Heeft toch een eigen gezicht. Ga je voor een hommage zou ik eerder naar Squale of Davosa kijken. De datumloupe van Steinhart vergroot nauwelijks. Dat hebben ze bij die andere merken beter voor elkaar.

Bovendien heeft orient een eigen uurwerk.

Addict detected… :smile:
Gaaf hoor.
Mooi om zo voorbij te zien komen. Die PRS vind ik erg gaaf.
De Casio diverse kende ik nog niet. Ook leuk. :+1:
Gr.Wander