Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic (Deel 1)

:joy::joy::joy::joy:
Perfecte uitspraak voor mensen die visueel ingesteld zijn.

1 like

Noemen ze dat zo tegenwoordig? :fist:

2 likes

3 likes

Voor die Thaise padvinders in die grot was het ook handig, zoā€™n voor Jan met de korte achternaam meelopende 24-uurs wijzerā€¦ en nog waterdicht ook !
Het zou trouwens helemaal niet erg zijn dat de 24 uurs hand niet in te stellen is, maar dan moet er wel een draaibare 24 uurs bezel op zittenā€¦ maar je raadt het al, die zit vast.
Voor mij voorlopig nooit meer een Kienzle
grootste miskoop ooit sinds mn horlogeverslaving.

Onderweg op een fietsrit woensdag hoort ze een koekoek ā€œkoekkoekenā€ , ze telt en zegt nadat de koekoek gestopt is: goh, is het al zo laat ?

:flushed::joy:

3 likes

:thinking::smirk::face_with_monocle::joy:

Had ook gekund, maar dat topic was even uit mijn geheugen :slight_smile:

1 like

Waarom is COSC -4/+6? En niet -5/+5?

3 likes

Waarom is zij soms 2 kilo lichter en dan weer 3 kilo zwaarder ? :slight_smile:

5 likes

Je wilt het liefst niet te laat komen, daarom is de minus kleiner dan de plus afwijking.

1 like

Vinden jullie dat het dragen van 2+ horloges tegelijk kan? Waarom en zo ja, dezelfde arm of verschillende? Weleens geprobeerd?

1 like

Ik vind het niets >1 horloges om je arm. Ik ben daar waarschijnlijk te traditioneel voor.

En wat nu als ze verschillende tijden aangeven :flushed:

welke is de juiste tijd.

Als de een op Toyok staat en de andere op Boertange. Dan hoef je alleen naar buiten kijken welke de juiste tijd aangeeft :wink:

Ik zat te denken aan minuten verschilā€¦ :slight_smile:

hooguit als ik twee automaten om en om draag. Dus de ene dag de een, de andere dag de ander. En ik heb een van de twee afgedaan om te klussen. Dan wil ik nog eens thuis ze beiden om doen om de lading er in te houden en er voor te zorgen dat een van de twee niet stil valt.

Maar verder is het echt een no-go.

1 like

Tuulk. Soms vereist het stijltje meer dan Ć©Ć©n Rolex op je lijf, dat begrijp je vast.

Als je er niet wakker van ligt dat je er echt uitziet als een lul de behanger, wees dan lekker jezelf!

8 likes

De DJ zei tegen de DD

ā€œJe kroon steektā€

:rofl::rofl::+1::+1:

2 likes

De DD: ā€˜Ik ben gewoon blij om je te zienā€™.

4 likes

Aha! Een DJ met rode wangen, wat een ondeugende DD. Een oude snoeper!

2 likes