Het grote incoming topic (Deel 2)

Echt een heeeel gaaf horloge. Als ie er is foto’s. Veel foto’s!

Je mag m maandag even aanraken :wink:

1 like

Ik kende deze ook niet. Liep er bij toeval tegenaan en eenmaal om de pols direct verliefd.

The missus heeft beslist. Het wordt voor haar een Grand Seiko.
Nog even geduld en dan oppikken bij onze verbouwende vrienden in Den Haag

14 likes

En? Was gisteren in een soort van nostalgische bui ook weer aan het flirten met een Pelagos, de blauwe heb ik nog niet gehad … :sunglasses:

1 like

Dankje, hij is er inmiddels! Heb er wat foto’s van geplaatst in Sinn only:

Na jaren afwezigheid vanaf vanavond weer eentje in mijn bezig (dankzij Rob)

10 likes

Ik had hem in Londen afgelopen week gepast en was niet overtuigd (zat op de nato band). Zoals je zegt voor het soort horloge aan de dikke kant. Paar dagen laten bezinken en besloten niet voor deze bb gmt te gaan.

1 like

Ja net geen…15mm is niet niks… :smirk:

Vertel eens…

Mooi

1 like

Thanks! Als je wilt kunnen we ruilen tegen je DD als je (die) zat bent :wink:
#grail

1 like

Ik ben er helemaal weg van. Je kent het horloge al dus daar hoef ik verder niet op in te gaan, maar het draagt gewoon heerlijk en alle kleine dingen kloppen.

De kleur is geweldig, ik ga normaal voor vrij veilige kleuren en keek daarom in eerste instantie naar zwart. Maar omdat het geheel door het titanium ook redelijk tool-achtig oogt en ik een Rolex smurf ook geweldig vind neigde ik deze keer toch naar blauw.
In de avond is het meer Royal blue maar schijnt de zon er wat op dan oogt hij meer oceaan blauw. De combinatie met het grijzere titanium is perfect.

Mocht je er weer voor een gaan dan zou ik zeker voor blauw gaan. Ik vind de kleur in de vitrine bij schaap en citroen bijvoorbeeld lang niet zo mooi overkomen als om de pols.

1 like

33 likes

Exact dat had ik ook bij de Seamaster die ik nu heb. Ben ook blij dat ik voor blauw heb gekozen, net even anders en wat frisser. Een mooie afwisseling!

Leuk om te lezen dat 'ie goed bevalt. Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Zondag kan ik (eindelijk) deze ophalen :hugs:.

20 likes

Kijk, deze is zo vet!!

Damn, die is zo mooi! :+1::heart_eyes:

:heart_eyes:

1 like

Geïnspireerd door @ElChueco

4 likes