Weet iemand toevallig de lug-to-lug afstand van de Sinn 1736?
19 mm.
Dank, maar dat is de ‘‘lug width’’. Ik heb de lug-to-lug al gevonden op de Instagram van Sinn, het is 42mm
Ik blijf dit een krankzinnig mooi casual horloge vinden! Wat is je polsomtrek als ik vragen mag? Ik zou 'm ook best graag eens willen bewonderen met een (al dan niet distressed) vintage strap
Thx Amice! Ik begrijp wel dat je het voorlopig bij de H-link wil houden.
Sweet!
Gave collage van een heel mooi horloge!
Eens. De sluiting kon beter daarentegen. Beetje simpel en niets bijzonders
Eensch, vraag me af… zou alleen de sluiting aan te passen zijn naar een ander type? Welke zouden jullie dan adviseren?
Geen idee, zou het zelf ook niet doen. Er zijn zeker betere clasps maar ik vind hem op zich prima voldoen. Comfortabel, oogt mooi en voelt stevig aan. Je hebt ook niet het gevoel dat hij per ongeluk open kan gaan. De clasp van mijn seamaster is zeker mooier maar ik vind die van de sinn niet zeker zo slecht dat ik hem zou willen vervangen.
Ik heb niet per se problemen met de clasp. Toch zijn er betere. Een glidelock systeem oid zou ik daarnaast zeker ook fijn vinden😁.
Blauwe schroeven zijn een optie. Uurwerk is normaal standaard, ook met zichtbodem, en heeft slechts Sinn op de rotor gegraveerd. Althans zover mijn kennis strekt. Ik heb een 103 met zichtbodem en heb de rotor later graveren met de namen en geboortedata van mijn zoons.
Groeten
Rutger.
Ps mijn 103 is wel al meer dan 10 jaar oud.
Vandaag de Sinn 104 in het echie bekeken in Düsseldorf. En hij viel zowaar een beetje tegen. Had er geen wow gevoel bij.
De zwarte en witte niet mijn ding. Terwijl ik voor de witte wou gaan. Grijs (Antraciet?) model was wel leuk. Maar sorry guys voor een prijs van ca 1300 moet ik meteen verkocht zijn en dat was niet het geval… Toch jammer want op de foto’s was ik wel altijd enthousiast als ik een 104 zag
Ik ken het gevoel en goed dat je eerst even hebt kunnen “proeven” voordat je er het horlogebudget op stuk slaat. Wat stond je het meest tegen? De afmetingen?
Dat is het meest rare. Ik weet niet echt wat tegenviel.
Het is net alsof je naar een nieuw uitgekomen film gaat vol verwachtingen en je kijkt er al heel lang naar uit.
Maar op het moment supreme doet het je weinig. Ik ga hem zeker nog een keer proberen. Maar nu even op hold gezet.
Ik heb bv toevallig vrijdag net een alpinist overgenomen, en die klik was er meteen. Terwijl ik enorm twijfelde juist over 017.