Het grote "Omega Only" topic

Dat ervaarde ik wel met passen toen.
Verschil is wel dat ik toen een oris aquis dagelijks droeg, draag nu kleiner.
Misschien ervaar ik het nu anders. Hoop jet wel want zou hem graag een keer in bezit hebben.

1 like

is dit de 45.5 mm? prachtig horloge…hoe groot is jou pols?

Bedankt, nee betreft de 42mm variant mijn polsmaat is 19cm.
De 46 mm heb ik meerdere malen omgehad, echter te grof voor mijn gevoel

Die maffe Omega banden zonder micro instelling en met jaren 90 uitstraling kunnen mij niet bekoren.

Gelukkig geeft het Isofrane:

En nato banden:

:slight_smile:

Gr. Roel

3 likes

Ik ben sinds enige tijd de trotse eigenaar van deze klatser. Het is mijn eerste Omega en een model dat zeker niet door iedereen wordt gewaardeerd door het forse formaat en gewicht. Persoonlijk vind ik het horloge echter toch heel draagbaar. Het kostte me niet meer dan een dag of 2 om te wennen. En wat is het heerlijk om dat prachtig afgewerkte uurwerk te kunnen bekijken.

16 likes

Hoog tijd voor een portie vintage in dit topic!

17 likes

8 likes

Horloge weer terug van service, kan weer om de pols…

10 likes

Heel mooi! Mooi ongepolijst ook. Geen behoefte aan een nieuw glaasje?

Ik denk dat ik hem ga polysten, zo niet nieuw glas erop.

Mooi Orange vanochtend.

6 likes

Iets minder oranje maar ben er nog altijd blij mee.

11 likes

Let op, ik ben niet de verkoper en heb ook geen banden met de verkoper maar wil hem toch even melden hier. Er staat namelijk een fantastische Constellation Pie Pan uit 1960 te koop op MP. Hij is flink aan de prijs voor een vintage, maar wat een plaatje en in zeer goede staat! :slight_smile:

http://link.marktplaats.nl/m1109574141?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

3 likes

In het zwart is hij ook mooi

Inderdaad goed aan de prijs.

Mooi horloge, hoop dat de verkoper geduld heeft want kan ff duren met die vaste prijs. Koopjes zijn er sowieso niet meer op marktplaats trouwens maar dit is beetje overdreven.

19 likes

Lekker in het herfst zonnetje.

Gr. Roel

12 likes

Geen herfstzonnetje gezien hier vandaag…wel een herfststorm gevoeld vandaag.

Grt. Marco

Hier ook maar even bij :wink:

17 likes