HF Café... daar is altijd wat mee

Ik heb niet alles meegekregen maar ik wil graag toelichten dat onderstaand citaat zo’n beetje verwoord waarom ik tegen @Jurk heb aangegeven ‘Ga je gang maar’

Als je in een forum een topic aanmaakt moet je niet raar opkijken om reacties te krijgen. Deze kunnen positief zijn, licht teleurstellend en zwaar negatief. Gelukkig kan ik constateren dat ik enkel positieve berichten heb gelezen en dat doet me oprecht goed.

Uiteraard brengt de tekst van het gedicht in de strip mij niet aan het lachen maar wellicht een ander wel. Uiteraard is de aanschaf van dit horloge ter nagedachtenis voor mij heel speciaal en heeft de erfenis er geen snars mee te maken. Ook de beschreven teraardebestelling is onjuist maar mijn inziens doet dat er niet toe.

Feit is dat ik het leuk vind dat er elke zondag een strip verschijnt en ik in zijn algemeenheid veel topics herkent en vaak een glimlach niet kan onderdrukken.

Voor mij is belangrijk dat ik gisteren een mooi persoonlijk afscheid heb beleefd in besloten kring (Corona). Daarnaast geeft het horloge ter nagedachtenis mij een goed gevoel en kan ik stellen dat de positieve en mooie herinneringen aan mijn ouders de boventoon voeren. Iets waar ik heel blij mee ben. Dus mijn inziens geen enkel verwijt naar @jurk. Het feit dat dit gedicht mij niet deed glimlachen doet daar niets aan af.

Voor nu fijne avond en veel gezondheid gewenst en ik verheug me weer op een nieuwe strip!

Ps, daarnaast vind ik de Hulk gewoon :star_struck: :heart_eyes:

36 likes

:pray: Fijn. Nogmaals sterkte gewenst.

Wat ik hier van geleerd heb is: Ook al heb ik de tekst gedeeld en kreeg ik akkoord, had ik het niet mogen vragen aan je. Achteraf bezien was het te vroeg. Wilde op een ludieke manier het topic een plek geven, omdat dit was wat er speelde die week. Maar het was te vroeg.

Jij ook! En morgen is hij er gewoon weer. Denk dat het morgen wel los zal lopen.

10 likes

Zoals eerde aangegeven maak je niet druk. Gewoon lekker tekenen!

5 likes

Tadaa… deel 31!

Topics waarover het gaat zal ik in een post hieronder plaatsen. :dancer:

Fijne zondag!

106 likes

Weer prachtig gedaan :+1::+1:

1 like

Topics

Praat NL, Lul…

Help, die vent is gek (met dank aan @septentrio voor de tip)…

Ik ben aan het kijken welke fases ik doorloop…

Joehoe iemand een Rollie voor weinig…

Anders heb jij gewoon wat over voor mij…

Greet, weet jij wat een nato is?..
Als samenvatting van het hele topic.

Zwemmer in de bak met kots… met dank aan @Stefanmol voor de tip.

Kotser…

14 likes

10 likes

haha… @Henk leuk!!! mooi gedaan ook :joy::joy::joy::joy:

2 likes

Dank! Heb ook extra mijn best gedaan met het lijnwerk en inschilderen. Deed er door wel veel langer over. Hoop dat het verschil te zien is. :dancer:

5 likes

Wat een service steeds de topics erbij!
Fijn want dan kijk ik waarop het is gebaseerd en zie ik wat een creatieve draai je er geregeld aan geeft :+1:t2:

1 like

Verschil is goed te zien …
Prachtig !!!

1 like

Dank!

Graag gedaan! Is niet zoveel werk hoor. Ze zitten toch meestal in mijn hoofd, moet ze er alleen ff bij zoeken. Dat was 5 minuten werk. Nu kunnen jullie iig de grappen erbij Zoeken :+1:

6 likes

Dank wederom voor deze geweldige creatieve inspanning. Hierdoor ook nog 2 topics doorgenomen die ik gemist had (latijn en chilikasper).
Altijd weer een leuk begin van de zondag! Keep up the good work (latijn kan ik niet)!

1 like

hahaha prachtig weer @Jurk , elke keer krijg je het weer voor elkaar! Chapeau!

1 like

Mooi hoor, maar toch weer Invicta vs Rolex😂.

3 likes

Mooi hoor @jurk!

En je hebt wel een risico genomen met hem zo vroeg te tekenen, hoor. Je hebt gister de hele avond vast met samen geknepen billen gezeten, hopend dat er geen knallend topic zou komen

1 like

Dank! Kan ik ook niet hoor. :joy:

Klopt :joy:
Maar vandaag had ik geen tijd en wilde hem niet afraffelen.
Ben toch wel 5 uur met deze bezig geweest.

:sunglasses::v:

Dank! :pray:t2:

2 likes

Hahaha weer wakker worden met een smile op zondag, fijn!
En mocht deze week constateren dat ik een paar topics gemist had, misschien wel een goed teken.
Geweldig gedaan weer Jur, en mooi getekend ook!
Thanks again!

1 like

Zo, even rustig de topics doorgebladerd… je maakt er een leuk werkje van @jurk. :+1:

1 like

Zeker! En dan lees je het gewoon op zondag ff als het de moeite waard was :wink:

Dank! @Sandy :dancer:

3 likes