1950 belde, ze willen hun wereldbeeld terug. Mensen kopen graat dingen, of niet- of ze man of vrouw zijn heeft daar niets mee te maken. Het zal je wellicht verbazen dat er ook vrouwen op het horlogeforum zitten.
Maar heb je dan soms geen spijt van een aankoop,dat je zegt dju had ik beter niet gedaan.
Ik vind het ook raar dat mensen maar van horloge blijven wisselen. Wat hen mankeert is mij (nog) niet helemaal duidelijk.
Impulsen. Om gek van te worden …
Je ziet ook voornamelijk de goedkope horloges wisselen (de horloges die niet snel/juist niet afschrijven).
Lullig gezegd maar de Rolexen dus eigenlijk.
De duurdere horloges gaan niet zo snel.
Een nieuwe Rolex (mwah, 9k maar toch niet mijn ding, te koop: 9k) wisselt sneller dan een nieuwe Breitling (mwah, 6k, maar toch niet mijn ding, te koop 4k) omdat dit gewoon te duur is.
De leden die het over de balk smijten alsof het water is zal je hier ook niet vinden. Die gaan echt niet zitten pielen om een advertentie aan te maken. Die gooien hem in een la of geven hem aan een medewerker, zwager of doen hem om met pokeren als inzet.
Graag Nederlands schrijven. Dit is een Nederlands forum.
Berichten in Latijn zijn verwijderd.
Waar aan? Nederlands. Ach een paar kreten is prima natuurlijk. Maar Latijn,… zelfs ik (ooit Latijn gehad) had moeite met lezen (per saldo was het ook niet relevant).
Ah, dan even de vertaling van de lijfspreuk van het Korps Mariniers:
“Zo wijd de wereld strekt” … “altijd de lul”
Ik dacht eerst dat elke aankoop een horloge voor het leven moest worden. Nu wil ik gewoon veel proberen.
Het is leuk en zoals @Jur al zei, bij sommige merken lever je niks in.
Precies. Stop 20k in een potje, koop jezelf kleurenblind en na een paar jaar is het nog steeds 20k.
Je moet alleen niet bij S&C een Breitling, Panerai etc gaan halen
Breitling en omega zakken als bakstenen…
Laat ik als überflipper maar mijn mond houden, even los van het feit dat ik de kern van de vele woorden ben ontglipt…
U hebt dus weinig tot geen positive invloed op onze economie De meesten hier dragen flink bij aan de economische groei van ons landje
Graag, is al moeilijk genoeg voor mij
Sterker nog, maandelijks 2 jonggebruikte Submariners met premium verkopen en je kunt je modale baan opzeggen. The gift that keeps on giving…
Spijt is een groot woord.
Op het moment dat ik iets koop koop ik het met overtuiging, dus ‘spijt’ heb ik bijna nooit. Ik heb wel dat ik denk: tjah, misschien had ik beter iets anders kunnen doen. Maar dar hoort er bij. We zijn aan het consumeren, niet aan het consuminderen.
Ik doe m’n huiswerk, dus is het sowieso een shortlist van horloges waar ik interesse in heb, in plaats van wildeweg dingen proberen.
Dit heb ik overigens wel regelmatig met gitaar-toebehoren gedaan (versterkers en effecten), want zelf horen/testen in je eigen setup is dan belangrijk(er).
Vooralsnog heb ik tot nu maar 1 horloge verkocht, eentje die ik na x jaar min of meer beu was en daar een vervanger voor heb gezocht, die nu beter bij mij en mijn horloge-eisen past.
You got it.
- Volgende keer een meerkeuze poll
- Volgende keer geen meerkeuze poll
0 stemmers
Markreel? Haring?