Laat ik als überflipper maar mijn mond houden, even los van het feit dat ik de kern van de vele woorden ben ontglipt…
U hebt dus weinig tot geen positive invloed op onze economie De meesten hier dragen flink bij aan de economische groei van ons landje
Graag, is al moeilijk genoeg voor mij
Sterker nog, maandelijks 2 jonggebruikte Submariners met premium verkopen en je kunt je modale baan opzeggen. The gift that keeps on giving…
Spijt is een groot woord.
Op het moment dat ik iets koop koop ik het met overtuiging, dus ‘spijt’ heb ik bijna nooit. Ik heb wel dat ik denk: tjah, misschien had ik beter iets anders kunnen doen. Maar dar hoort er bij. We zijn aan het consumeren, niet aan het consuminderen.
Ik doe m’n huiswerk, dus is het sowieso een shortlist van horloges waar ik interesse in heb, in plaats van wildeweg dingen proberen.
Dit heb ik overigens wel regelmatig met gitaar-toebehoren gedaan (versterkers en effecten), want zelf horen/testen in je eigen setup is dan belangrijk(er).
Vooralsnog heb ik tot nu maar 1 horloge verkocht, eentje die ik na x jaar min of meer beu was en daar een vervanger voor heb gezocht, die nu beter bij mij en mijn horloge-eisen past.
You got it.
- Volgende keer een meerkeuze poll
- Volgende keer geen meerkeuze poll
0 stemmers
Markreel? Haring?
Hahahaha,daar zou je van verschieten hoor hoeveel ik bijdraag.
Als je ziet wat ik al aan hifi heb uitgegeven.
Aan horloges wel iets minder.
Maar wat nou als elke reactie doorspekt is met Engelse teksten, one-liners, spreuken, etc? En dan ook nog eens 99 van de 100 keer taalkundig niet kloppend, laat staan gestoeld op enige vorm van kennis. Wat dan ?
Iedereen beleeft zijn hobby op zijn eigen manier, dit forum is een soort van verzamelplek. Over het algemeen zijn het ook veelal dezelfde leden die veel wisselen.
Wellicht vallen deze meer op en geeft het een verkeerd beeld.
Ach, wat is het forum zonder flipperaars?
Dit denk ik nog steeds bij elke aankoop
Taal is natuurlijk een communicatiemiddel. Zolang het begrepen wordt, moet het kunnen.
Even los van de ergernissen natuurlijk. Maar dat kan ook in het Nederlands gebeuren.
Er is zelfs een speciaal topic voor aangemaakt. Daar zou ik uren kunnen ronddwalen.
Maar ik beperk mijzelf toch maar gewoon tot het correct verwoorden van mijn eigen gedachten, zonder anderen lastig te vallen met mijn mening over schrijf- of taalfouten.
Tja. Dan kun jij niets meer posten
Snee van Tien voor Twee
Ik vind het vooral leuk om weer eens iets anders te proberen. En ook al bevalt een bepaald horloge (erg) goed, kan hij toch geflipperd worden. En soms volgt er toch spijt, en komt ‘ie er weer. Dat lukt helaas niet altijd, als ze niet meer geproduceerd worden, of zéér populair en stukken duurder.
In grote lijnen weet ik inmiddels al wel wat mijn voorkeuren zijn, maar er blijft nog steeds genoeg te proberen. Zo heb ik vandaag mijn eerste nato geprobeerd, en weet nu na 2 uur dat zo’n ding het niet gaat worden. Ik vind het niet comfortabel.
Die dat hun Rolex hier na 2 dagen te koop zetten… zogezegd net onder list… NL geleverd, die hebben op Schiphol gekocht en 21% uitgespaard.
En dan hier komen vertellen dat het toch niet is wat ze verwachten.
Duidelijk toch.
Ideale manier om forum regels te omzeilen en toch centen te verdienen.
Dat is inderdaad zo,ik had ook een mooie steinhart gekocht zonder hem in het echt te zien,en thuis kom ik er achter dat het u te moeillijk afleesbaar was voor mij.
Tja dan moet hij vertrekken natuurlijk ook al is hij mooi.
Kunnen jullie aub on topic blijven.
Dank u.
Definieer ‘duur’. Ohnee dat is weer een hele andere discussie.