HFLE 2016: derde stemronde!

Daar ben ik het mee eens. Door een deel wit en dan om en om is deze niet geheel in balans, alles om en om is dan beter.

Overal om en om is echter geen gezicht met oranje streepjes. Vind je de optie die ik zojuist plaatste (witte cijfers bij de oranje streepjes en oranje cijfers op alle andere plekken) beter?

Alternatief is alleen Orange cijfers bij de oranje streepjes, maar dan wordt het echt zo’n oranje blok (dat zie je bij de optie linksonder al, maar dan zijn het tenminste maar 15 minuten).

Op zich beter is dat wel beter ja. Maar hoe langer ik ernaar kijk hoe minder mooi ik de pepsi achtige bezel ga vinden. Gewoon om en om oranje/wit oogt rustiger imo. Maar goed dat gaan we beslissen in de volgende stemronde :blush:.

Volgens mij moet je gewoon de keuzes voorleggen die jullie in alle wijsheid hebben uitgezocht en deze niet wijzigen aan de hand van individuele wensen van deelnemers.

2 likes

Ja wij kiezen wel het juiste :blush:.

Ik zie geen verschil tussen 1 en 4(maar ik was ook al geen pictionary held :slight_smile:), maar wat betreft voorlopige keuze heeft mijn voorkeur 1/4 of 6.
6 met name omdat het dan gewoon lekker wat anders dan anders is.

Even de renders afwachten natuurlijk, dat geeft een beter plaatje.

Mijne ook!

Elke. Ronde. Weer.

De schaal is andersom (optellend vs. aftellend).

1 like

Ja, die optie 8 in plaats van 8b is echt beter, dat had je zelf ook al gezien. Lijkt mij stug dat er mensen zijn die een probleem zouden hebben met die wissel, het was gewoon een foutje die zo recht gestreken is.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Perfect :thumbsup:

Tijd voor wat manipulatie.

Of zouden de opties nog eens onder de loep worden genomen :wink:2 en 3 zijn ook vrijwel identiek!

Dat lijkt er wel op ja.

Nog nieuws??

Yep! Zie hier voor de volgende ronde: HFLE2016: vierde stemronde!

1 like

Super :thumbsup:

1 like