Hoeveel horloges telt jouw collectie?

Omega Speedmaster 2x, AT, SMP 300
Rolex 16710, 16610, 16570, 16234, 16200, 214270
Oostwegel RO1

11 stuks dus. Zijn me er eigenlijk 'n paar te veel, krijg er 'n beetje onrust van soms, maar ik weet ook niet welke ik weg zou moeten doen. Alhoewel, zou goed kunnen dat de 16570 en de 16200 plaats mogen maken voor n nieuwe 116500 met witte plaat.

Gr. Joep

1 like

Wellicht toch maar weer te koop zetten danā€¦? :wink:

Prachtige collectie, ik zou er inderdaad ook onrustig van worden. Zoveel keuzestress :joy:

1 like

Is ook,te koop. Zal later wel even een topic aanmalen.

Ik bedoelde eigenlijk mijn Aquaracer, die ik onlangs uit de verkoop heb gehaald :smiley:

Ha. Dacht dat je de seiko wou zeggen :wink:
Momenteel moet ik eerst terug budget bij elkaar zoeken.

Van Ko natuurlijk :slight_smile:

1 like

47, waarvan 31 G-Shocks.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Kijkā€¦ nou sla je de spijker op de kop.

Vandaar dat ik mij - in tegenstelling tot jou - niet geroepen voel om op alles en iedereen te reageren. :wink:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik hou vooral van variatie. Ben niet overdreven ijdel, maar vind het leuk als iets matched. Ik heb bijvoorbeeld een Meistersinger, Florijn en Seiko Monster en daarnaast een hele berg Casioā€™s die matchen met mijn tenniskleding en kleding die ik draag op het werk.
Voor mij telt eigenlijk vooral het uiterlijk/stijl van het horloge dan de waarde als ik ze nog eens moet verkopen. Ik draag daardoor ook ieder horloge met plezier.

2 likes

Nee, daar heb ik jou toch voor.

deze behoeft uitleg.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Proost !

Dan moeten we het daar wat mij betreft vooral bij laten. Ik kom hier eigenlijk Ć¼berhaupt niet echt om te discussiĆ«ren.

3 likes

Een kleintje af en toe moet kunnen, maar somsā€¦:thinking:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

On topic dan maarā€¦ :kissing_smiling_eyes: Ik tel er 5 in mijn collectie, geloof ik.


Vooruit, 6 danā€¦

1 like