Hoeveel horloges telt jouw collectie?

De reactie op tompj betrof toch duidelijk de discussie.
Zou jij -als goed lezer- er toch uit moeten kunnen halen.

Pas je wel op met de mosselen, ik heb ergens gehoord dat die niet pluis zijn. :sunglasses:

Op dit moment 3 stuksā€¦op dit moment dan hešŸ˜‰

Seiko Monster

Seiko SKX007

Breitling Colt

2 likes

Die SKX is mooi he :wink:

Dit in een half jaar HF, gaat hard haha.

3 likes

Het zijn er nu ruim 20, wat in ieder geval minder is dan een jaartje terug maar het mag nog wel terug tot 10-15 max. Op dit moment een Seamaster, Speedmaster, Carrera en aantal vintage Seiko duikers en een paar chronoā€™s als mijn favorieten. Daarnaast nog wat microbrands als Stuckx, Benarus en Vratislavia. Fotoā€™s zeggen meer:









3 likes

Inderdaad! Nog steeds erg happy mee! De vorige eigenaar heeft een goede smaakšŸ˜‰

1 like

Te veel, maar mooi spul, ik wens je veel succes met down sizen.:sweat_smile:

1 like

Die Heuerā€‹:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik weet het, ik hou mezelf voor de gekšŸ˜

Ik herken het ā€œprobleemā€ :wink:

Ik heb er denk ik een stuk of veertig. Het aantal groeit nog. Ik denk vaak als ik wat leuks zie, dat ik na aankoop ook wat op ga ruimen, maar tot nu toe komt daar nog niks van ā€¦

1 like

Op het moment 5

  • 1 Seiko
    -1 Magrette regattare bronze
    -1 invicta pro diver
    1- G-shock
    1- Raymond Weill

En aan het sparen voor nr 6 Tudor Pelagos (de 25600TN)

En dan is het denk ik wel klaar, totdat ik weer ergens anders door wordt verleid :grin:

Ik heb ze eigenlijk nog nooit geteld, maar hier is ongeveer 80 %

[URL=http://s1303.photobucket.com/user/Gerardo_Ruiten/media/92FB9C58-C69F-4A45-B11B-1C6D8C97B23E_zps2mmhvlbg.jpg.html][/URL]

12 likes

Nou snap ik waar al die uitverkoop topic Seikoā€™s naar toe zijn gegaanā€¦:wink:

Worden ze ook allemaal gedragen?

Grt. Marco

1 like

Holy molyā€¦en ze zijn allemaal hetzelfdeā€¦:wink:

2 likes

Ik heb er twee, niet zo zeer een collectie. Ik heb er ooit 8 of 9 tegelijk gehad, afgelopen jaar hier korte metten mee gemaakt. Beide huidige horloges zijn van de afgelopen maanden. Eerdaags komt er nog een aankoopje bij.


3 likes

Op dit moment "stabiel":wink: met 4 stuks;

  • Victorinox Airboss
  • Skx007
  • Aquaracer calibre 5
  • Fortis chrono spacematic

Gr. Freek

Glycine combat sub
Steinhart Nav Uhr B
Citizen AS2031-57E Eco-Drive Promaster Sky
Casio g shock 5610

En daar blijft het voorlopig bij, denk ik. :confused:

Edit : tenzij ik de Steinhart kan swoppen voor een Seiko Alpinist of SARB 033. :grin:

Dat is een grotere collectie dan de gemiddelde Seiko dealer op voorraad heeft. Nooit eens gedacht aan upgraden? Daar ligt toch gewoon een Rolex Submariner bij elkaar? Je kunt toch maar een horloge tegelijk dragen. Maar ieder zā€™n hobby natuurlijk.

4 en een paar losse

4 likes