Horloge Hobby voornemens 2017

Sowieso op de bracelet kopen, scheelt iets van 100 euro met leer en de bracelet is veel duurder om later nog te kopen (honderden euros). Grijs scheelt ook weer een paar honderd euro :wink:

1 like

Wil toch wel een gave vintage Chronograaf aanschaffen! Maar moet me er eerst nog even goed in verdiepen! Wish list is wel al aangemaakt op chrono24 :slight_smile:

6 likes

ziet er gaaf uit man !! veel succes alvast!!!

dat Finetunen, dat kun je altijd nog doenā€¦ zorg inderdaad eerst dat je je ontwerp in je handen hebtā€¦

Nadat ik mijn eerste kast bouwde, heb ik er inmiddels 2 wijzersets en 3 verschillende wijzerplaten in gehadā€¦ in verschillende kleuren ook nogā€¦

1 like

is die vintage? Ziet eruit als een masterpiece croneo van rond 2000-2005? Of mis ik iets?

Je zou gelijk kunnen hebben. Was ff ter illustratie qua uiterlijk wat ik mooi vind.

1 like

Deze :heart_eyes::heart_eyes:

Plaatje van het net geleend.

3 likes

Dezeā€¦proberen niet te verkopen :thinking:

[URL=http://s1206.photobucket.com/user/mspoon1/media/20161129_192930.jpg.html][/URL]

9 likes

Mijn voornemen in 2017: de reis naar Japan en de aanschaf van een GS sd. Het tempo van het daadwerkelijke spaarplan zal bepalend zijn of het 2017 of 2018 wordt.
Ik sta al tijden droog (lees: geen aankopen) om het grote doel te realiseren. Ik vind dat soms erg zwaar als ik iets moois zie langs komen op HF en UF.

2 likes

In ieder geval deze nieuwkomer aanschaffen. Hi-beat gmt. En als ik zo de voornemens doorlees betekent dat een flinke toename van GS verkoop :wink:

15 likes

2017 wordt een topjaar voor je inderdaad :wink::+1:

1 like

Als de eindsprint van 2016 lukt, niets meer doen in 2017.

Eindsprint = Sumo Green en Seiko Spork er uit, MM300 er in (lijkt inmiddels gelukt)

Misschien de Breitling SOH er uit en de LLD terug en dan ā€¦rust.
Maar ja, voornemens hĆØ.:thinking:

2 likes

Niet doen krijg je spijt van.:muscle:

2 likes

Ik ga mijn best doen :sunglasses:

2 likes

:smile::+1:

4 likes

Dit is zeker ook mijn voornemen, maar ik houd het even bij 2018 of 2019 voor ik dit heb gerealiseerd. Wel schitterend om dit zo te zien, lekker knus, zou er zo induiken :+1:

2 likes

SCHITTEREND! Kwijl kwijl!

1 like

Ik ga volgend jaar de jacht openen op een horloge met antracietkleurige of witte wijzerplaat.
Waarschijnlijk gaat het een grijze Rolex 114300 worden.

Maar een witte Speedmaster blijft ook door mijn hoofd spoken. Alleen is de Snoopy onbetaalbaar en worden de Alaska en andere witte modellen steeds duurder. En een witte reduced is moeilijk te vinden zonder goud erop.
Eerst maar eens flink sparen.

Zoā€¦pauze weer voorbij.

5 likes

Dus snel een Alaska op de kop tikken. :smiley: Krijg je geen spijt van.

1 like

whoepsā€¦