Horloge hype

Brunmontagne :grimacing:

3 likes

Toen ik hier mijn eerste stappen zette, moest je om er bij te horen een ‘Monstertje’ van Seiko hebben.
Liefst met knal oranje plaat, en gekocht bij ene Robbie :grinning:

Ik herinner me ook nog een kleine Stowa hype hier, liefst die knots van een Seatime met wisselbare bezel :rofl:

1 like

De sarb017, leek op een gegeven moment ook alsof iedereen er tegelijk een had gekocht.

Nou, daar hoor je anders nog genoeg van. Redelijk actief met een groeiende schare fans.

Wat is dat

1 like
3 likes

:joy:

2 likes

Ik denk dat de Rolex modellen mooi binnen de trend vallen, maar ik denk dat het te ver gaat om te stellen dat zij de aanjager zijn van de trend zelf zijn…

Volgens mij kun je moeilijk zeggen dat je die nooit meer voorbij ziet komen. Ik zie die toch met grote regelmaat in bijvoorbeeld ‘Wat dragen we vandaag’. Zo nu en dan ook nog aan m’n eigen pols. Naar grote tevredenheid overigens.

1 like

Was zijn vrouw niet ziek? Daar kan ik niet om lachen…

Nee dat was en is ze niet. Wel had hij een cavia die wat moeilijk keek…

En dan nog het staat het totaal los van wat ik schreef. Of ben je ook zo iemand die maar een reden zoekt om ergens boos over te worden?

Sterkte daar mee

1 like

Wist je dat het in Zwitserland verboden is om maar één cavia te hebben?

Nu wel.

3 likes

Klopt. Daar zeggen ze ‘Ein Cavia ist kein Cavia.’

4 likes

Dat vind ik dus niet. Ik dacht dus dat er omstandigheden waren waardoor zijn gedrag werd beïnvloed.

Ik ben niet boos hoor. Ben jij zelf misschien boos?

1 like

Halios! Ze maken nog steeds mooie dingen en worden echt nog wel gewaardeerd maar de hype van ca twee jaar geleden is hier op het forum wel achter de rug.

1 like

De Invicta 1953 hoort hier niet thuis.
Nog steeds een hype namelijk.
Logisch ook. Een no date sub met pencil hands.

Ik weet de naam niet eens meer (heb m nog zelf gehad ook), maar hij was eventjes een beetje hip

2 likes

Ja.

Ik heb er een hekel aan dat bij elke post er wel ergens een mier onder een steen vandaan komt om te roepen dat het echt niet kan. In dit geval om zelf verzonnen redenen ook nog.

Het stoort mij dus ja.

Op enig moment was de SUS 4S15 ook populair, maar je hoort er weinig meer over.

Dat geeft toekomstige versies weinig hoop, ben benieuwd hoe het de huidige versie zal vergaan. De tijd zal het leren, vast een reminder naar dit topic zet voor augustus 2021.

1 like