Horloge om in bed?

Ik heb dan altijd de volle aandacht voor mijn vrouw .
Dus geen horloge om :grin:

1 like

Ik klok de tijd.

Yes, 6 minuten!

2 likes

Met g-shock? Kan tegen een stootje en op de seconde nauwkeurig…

1 like

Ik draag altijd mijn horloge 's nachts.

De daily beater heb ik dag en nacht om, dus ook in bed. Als een horloge in bed niet lekker draagt, moet je denk ik op zoek naar een ander horloge.
Alleen tijdens het kezen gaat ie af, dan rammelt de band te erg :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

1 like

Oh ja zeker. Naast werkhorloges, sporthorloge, reishorloges, etc. Heb ik ook slaaphorloges. Voorheen casio lineage, Pellikaan, maar ook smartband voor slaapritme, en nu n prometheus recon. Gemerkt dat ik liever een handopwinder of solar als slaaphorloge gebruik om zeker te zijn dat ie wel loopt. Voorwaarde is verder dat ie lume heeft.
De afgelopen tijd een paar andere horloges om gehad, omdat ik vermoed dat ze achter lopen. Daar heb ik een hekel aan.

Oh ja, de pols krijgt echter wel rust. Horloge verhuisd namelijk tijdens het slapen naar de rechter pols. Kan de linker even ademen.

Bovendien weet ik wanneer ik wakker ben en mn horloge om de rechter pols hangt, dat ik in een inception zit :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Erger nog, ik heb zelfs een douchehorloge :sweat_smile:

3 likes

Alleen op vakantie mag m’n vakantie TAG1500 om de pols blijven; 's nachts én onder de douche!!!

Handwinders gaan thuis meteen af, automaten mogen nog een paar uur om blijven.

Eigenlijk vind ik horloges helemaal niet prettig om te dragen. :crazy_face: :wink:

3 likes

Het af doen en om doen van een bandje zorgt m.i. voor meer slijtage maar om daarom het horloge 's nachts om de pols te laten zitten…?
Ik heb alleen de Citizen 's nachts om want die heeft blijkbaar verlatingsangst :joy:

Heel erg leuk al die reacties! Er zit veel humor op dit forum. Extra reden om lid te worden zou ik zeggen.
Ook in andere draadjes moet ik af en toe vreselijk lachen. Ik schat de score van horlogeslapers trouwens op zo’n 50/50.

2 likes

Beetje vaseline erbij, hahha

Er zijn al zeker drie eerdere topics over dit onderwerp…

1 like

Zou je mij misschien uit kunnen leggen waarom dat erg is?

Het enige wat in m,n bed ligt is m,n wijf, mot geen pottekijkers erbij hebben…:laughing::laughing: klokkie op het nachtkastje en met z,n gezicht naar de muur…:joy:

Dat dat erg is heb je mij niet horen zeggen, maar het kan handig zijn om eerst de zoekfunctie te gebruiken als je een topic wilt openen. Dan kun je daarbij aanhaken - of niet, als nog niet alles over het onderwerp is gezegd. Maar laten we wel wezen, vier dezelfde topics over het al dan niet dragen van een horloge in bed is toch iets teveel van het goede.

met een automaatje kan je je vrouw aandacht geven en je klokje opwinden, of andersom

7 likes

Mij stoort het totaal niet als er op een nieuwe plek wat oude koeien uit de sloot gehaald worden.

1 like

Voor mij echt geen horloge in bed :grimacing: dat ligt toch voor geen meter.

2 likes

Ik heb de zoekfunctie eerst gebruikt op het onderwerp maar kwam niks tegen. Misschien andere kop?