Horloge om in bed?

Het enige wat in m,n bed ligt is m,n wijf, mot geen pottekijkers erbij hebben…:laughing::laughing: klokkie op het nachtkastje en met z,n gezicht naar de muur…:joy:

Dat dat erg is heb je mij niet horen zeggen, maar het kan handig zijn om eerst de zoekfunctie te gebruiken als je een topic wilt openen. Dan kun je daarbij aanhaken - of niet, als nog niet alles over het onderwerp is gezegd. Maar laten we wel wezen, vier dezelfde topics over het al dan niet dragen van een horloge in bed is toch iets teveel van het goede.

met een automaatje kan je je vrouw aandacht geven en je klokje opwinden, of andersom

7 likes

Mij stoort het totaal niet als er op een nieuwe plek wat oude koeien uit de sloot gehaald worden.

1 like

Voor mij echt geen horloge in bed :grimacing: dat ligt toch voor geen meter.

2 likes

Ik heb de zoekfunctie eerst gebruikt op het onderwerp maar kwam niks tegen. Misschien andere kop?

https://horlogeforum.discoursehosting.net/t/slapen-met-zonder-horloge/30483

2 likes

Hoe doe je hem dan uit, door hem kijhard op het bureau te slaan? En krijg je hem dan ook weer terug aan?

3 likes

Mwah… Nee…

1 like

Nou zeg wat een taalgebruik!
Wat ligt dan in het bed van je partner?

4 likes

Hangt van het horloge af… Sommige kunnen hier prima tegen en dan kan het voorkomen dat ik ze om laat, maar meestal gaan ze toch wel af hoor. Geen moeite met slapen met een horloge, maar ik wil ze toch vaak netjes houden en sommige hebben een wat mindere sealing. Dan waag ik het er sowieso niet op.

Ja en nee. Mijn ‘echte’ horloge gaat af, maar 's nachts draag ik wel een goedkope Casio pathfinder met trilalarm. Prima als stille wekker.
En op vakantie neem ik meestal een horloge met sterke lume en een stalen band mee die ik continu om heb, ik moet natuurlijk wel weten hoe laat het is als ik wakker word. Maar nooit met een leren bandje, veel te bang dat dat ergens blijft haken of dubbel vouwt.

Moet je met een lach zien, even wat velpon op de mondhoeken smeren en de stoffige jas uittrekken en de mondhoeken omhoog houden. :laughing: Maar lachen is voor velen tegenwoordig een probleem. Ik zit al jaren op dit heerlijke forum maar af en toe is het echt een stoffige bende…

1 like

Kan ik helemaal met je eens zijn, maar die lach zou ík dan op een andere wijze tot uitdrukking laten komen.
Maar goed: ik snap je…:wink:

2 likes

Wees gerust mijn vrouw lacht mee, ze kent me…:+1: fijne dag gewenst.

1 like

:wink::+1:

1 like

met deze kan ik mij er iets bij voorstellen:

3 likes

Omdat mijn echte leeftijd een jaar of zes is wil ik soms nog weleens mijn Traser aanhouden in bed, om, als ik een keer wakker word, met een ingehouden oeeh en aaah te genieten van het Tritiumschijnsel.


Verder alles wel goed met me hoor.

3 likes

Hahaha idem hier. Als ik een horloge om heb ´s nachts is het de Traser.
Fantastisch dat Tritium. Overigens is dat alleen tijdens vakanties als ik geen klokje naast mijn bed heb.

1 like

Horloge gaat s’nachts altijd af behalve in den vreemde.

1 like