Horloge om in bed?

Ik hield eigenlijk steeds mijn horloge aan om te slapen, maar de laatste tijd slaap ik blijkbaar in een andere houding, waardoor mijn vrouw eigenlijk nogal “gekrast” raakt… Hahaha, natuurlijk niet zo leuk voor haar. en wel door dit: zie slotje… dat steekt een beetje uit, en heeft scherpe hoeken… dus tegenwoordig gaat ie uit.

die van mij gaat echt echt af, heb al een paar keer mijn vriendin per ongeluk een tik gegeven in mijn slaap (slaap blijkbaar nog al wild). met een horloge om de pols komt dat alleen maar harder aan.

1 like

“per ongeluk” :thinking::joy:

5 likes

Ik leg hem altijd op het nachtkastje, zei ik ook tegen mijn vader maar wou dat niet totdat zijn originele 80s seiko keihard tegen de muur kwam😁

Ik heb geen wekker naast mijn bed, en heb meestal een horloge om. De laatste 2 jaar is dat eigenlijk altijd de DW5600E. Een gaatje ruimer dan ik hem overdag draag, zodat ie niet gaat knellen. Om de kleine niet wakker te maken met licht op de gang snachts, gebruik ik de backlight de laatste tijd als ‘zaklamp’ bij nachtelijk toiletbezoek :smile:

2 likes

Ik had altijd mijn citizen NY0040 automaat om in bed, dan kon in in de nachtelijke uren ook zien hoe laat het was als ik wakker lag. Toen deze een paar keer stil ging staan doordat ik er waarschijnlijk op een bepaalde manier op ging liggen, ben ik er mee gestopt. Nu, jaren later, moet ik er niet eens maar aan denken om te slapen met een klokje om. Weet niet wat me vroeger bezielde…

Aan de andere kant, dat denk ik ook over mijn huwelijk… :wink:

Dat kan ook op het nachtkastje toch?

Dat hebben die vrouwen soms gewoon even nodig… :sunglasses:

4 likes

Altijd. Iedere nacht.

Zelden tot nooit. Horloges van af aan het einde van de dag…

Ik gebruik de eerste 3 minuten van de chronograaf wel eens maar daarna gaat hij netjes af

7 likes

Vroeger wel, maar tegenwoordig niet meer.

Toen ik jonger was droeg ik veel Swatch horloge’s, die voelde je niet om de pols. Tegenwoordig zit ik meer in de de duikers en die zijn toch wat zwaarder en groter.

Nieuw leven in dit topic?

Intussen deze ervaring:
Mijn vrouw draaide mijn arm zowat uit de kom om ergens halverwege de nacht op mijn horloge te kijken, mompelend “geen lichtgevende wijzertjes in deze”
Wakker dus :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Het gaat niemand iets aan wat ik in bed aan heb, om heb of doe.

3 likes

Ik geef wel alle horloges een nachtzoen voordat ik ga slapen maar ik doe er geen om. :grin:

2 likes

:joy:

2 likes

Draag altijd een horloge. Ook toen ik een andere merk had

Altijd ik.
Alleen met douchen gaat ie af

Hahahaha briljant

Ook nie
Zijn ze voor gemaakt toch ?
Gaat ook niet af met zwemmen snorkelen en duiken

1 like