Horloges van automerken

Ik zie voornamelijk grenzen verleggen en het gene mogelijk maken wat voorheen onmogelijk werd geacht. :sunglasses:

1 like

Ben benieuwd! Als ik geen melding krijg, dan moet je mij tag sturen.:laughing:

1 like

2 likes

Is weer even geleden IAMS maar het was top! Volgend jaar ben ik er zeker weer bij :slight_smile:

1 like

Begrensde topspeed van 420 km/u :wink:

Deze liep 492km/u als ik mij niet vergis.

Weliswaar ietwat aangepaste versie met 1600pk ipv 1500pk

1 like

van 4 maart jongstleden.
Deze bedoel je toch ?

2 likes

De foto is ook bijna 2 jaar oud.

1 like

Laat haar kiezen: de Bentley of de Breitling…

1 like

Even een foto die ik in een andere topic al heb gebruikt

Horloge van Jaguar. Cadeautje van vrouwlief nadat ik de gelijknamige auto had verkocht.
Daarna wel nog een Daimler, nagenoeg gelijk aan het schaalmodel, terug gekocht.

1 like

En deze is al weer een tijdje bij Harpoen:

Dankzij @Lexaf gaat dit draadje ook weer verder :wink:

@Venhorst en @CarWatchCollector
Jullie kunnen hier ook plaatsen :+1:

4 likes

Blijft leuk om te dragen! :slight_smile:

5 likes

De Saab horloge doet me denken aan een Bell&Ross die zijn vierkante kast verloor. Wel een tof uitziend horloge.

2 likes

opel-opc-chronograph-black-edition-sat-orginal-mijenjam-slika-19903973


(bron foto’s: Google)

Ooit eens in een opwelling gekocht op marktplaats, toen de adv er na weken nog op stond en blijkbaar niemand intresse had.

1x gedragen, enigzins bang voor schade.
Een jaartje later iemand die hem toch wel heel graag wou, en gezien vrijwel geen polstijd toch weer verkocht.

Zou het overigens niet weer kopen. Een automaat heeft tegenwoordig mijn voorkeur.

1 like

Mijn meest recente aanwinst, dit Fiat horloge. Ben niet bekend met de historie ervan, maar gezien de inscriptie op de achterkant vermoed ik uitgereikt aan iemand die in 1935 met een Fiat heeft deelgenomen aan een trail (of gewonnen).



Ik zie dan zoiets voor me:
image

6 likes

Koning van de jaren tachtig kitsch, de Cartier ferrari met de seiko 7a38

3 likes

Deze MB heb ik nog zojuist een nieuw batterijtje in gedaan

4 likes

Ik heb deze alweer een hele tijd. Altijd een geinig klokje gevonden met een wijzerplaat met een knipoog naar de koplamp van een W123. Laatst de boel geüpgraded met een leren Nato.

3 likes

In de tijd dat ik met vierwielers uit Trollhättan 's lands wegen onveilig maakte (2012 - 2016) was dit


toch wel de ‘holy grail’ onder SAAB liefhebbers.
Toendertijd had de 'going price’voor een dergelijke IWC mk XII de ‘going price’ voor de bijbehorende cabrio al ruimschoots ingehaald …
1 like

@jcam heeft nog iets bijzonders in het blauw staan.

1 like

Dit Porsche Design horloge is ook ontzettend gaaf! Zal wel groot vallen vermoed ik met die lugs.

1 like