Ik wil een horloge aanbieden

Ik wil een Oris horloge te koop aanbieden, maar mag nog niet posten.
Ik ben al ruim een jaar actief en heb geplaatst en gereageerd.

Wat moet ik doen om alsnog te kunnen posten.
Begrijp de regels niet helemaal.

Groet

Geef wat meer likes, je hebt maar 8 likes gegeven sinds je eerste aanmelding. Ook heb je nog maar 10 uur leestijd, dat is niet zoveel. Dus: lekker blijven lezen, posten, liken en dan kom je vanzelf op TL-2. :+1:

Edit: TS is inmiddels TL-2, dus hij kan als het goed is nu gewoon een verkooptopic openen.

3 likes

Thanks Jurtz

1 like

Geloof me. Zelfs met veel meer likes, leestijd, topics en maanden geduld Word je nog steeds geen TL 2

Ervaringsdeskundige :joy:

4 likes

Dat is toch een beetje onzin dan?

Likes geven helpt niet. :wink:

1 like

Deze draad zal geen lang leven beschoren zijn. Zoals Jur aangaf is er genoeg over te vinden als je de zoekfunctie gebruikt.

Dozen bonbons en bloemen dan? :joy:

4 likes

LIKE

Overigens heb ik veel meer dan 10 uur op dit forum gezeten.

Ja. Het slaat ook nergens op. Jij bent al bijna 2 jaar lid en hebt HF 99 keer bezocht. Dan ben je niet iemand die zich snel even aan heeft gemeld om iets te verkopen. Ik snap de regels ook niet meer hoor. Beetje doorgeschoten denk ik.

5 likes

Ts is TL-2, dus je kan als het goed is een verkooptopic aanmaken

edit ,sinds 1 minuut :joy:

3 likes

Waarom van dat benauwde? Ik heb op Ebay al horloges gekocht en verkocht. Zonder problemen. Waarom kan ik dat niet hier (wat dichter bij huis) ook doen?

En nog onlogischer. Ik mag wel kopen van forumaambieders maar mag ze niet vermelden in Ervaringen met… ook vreemd toch?

4 likes

Inderdaad! Misschien sinds 5 minuten ofzo? :wink:

3 likes

EBay is geen argument maar je mag inmiddels.

Use the Force wisely young man!

1 like

Klopt…3 min. geleden TL-1.
Hij kan nu dus helemaal los!

3 likes

Laat maar zien die Oris

Hou je dan wel aan de verkoopregels anders ben je binnen no time weer TL1. :wink:

1 like

Eventjes een historie aanhalen van knuppels en hoenderhokken.

@RolSeiIWCGshock, je bent nu op de kop af twee jaar, dus 730 dagen lid, waarvan je er nog geen honderd bent ingelogd geweest. Gemiddeld ben je dus één keer in de week langs gekomen. 36 likes, 20 berichten en 5 topics heb je gegenereerd in die twee jaar tijd. Ik kan mij een beetje voorstellen dat de forumsoftware je dan niet als actief lid kwalificeert.

Daarmee bedoel ik vanzelfsprekend niets persoonlijks. :slight_smile: Maar ik kan mij voorstellen dat de geobjectiveerde standaard voor een actieve gebruiker afwijkt van de manier waarop jij dit forum gebruikt.

Volgens mij is het vereiste minimum van TL2 om hit & run te voorkomen op het blauwe gedeelte. Daar is in dit geval toch geen sprake van. TS is in ieder geval een trouwe maar weliswaar minder actieve bezoeker.

1 like