Ik wil een horloge aanbieden

Ik vermoed dat het feit dat hij een jaar lang (nou ja elf maanden) geen bericht heeft gepost hem ook weer wat terug heeft geworpen in zijn race naar TL-2.

1 like

komp an

Ik moet mijn aandacht ook verdelen tussen al die fora op internet. Ben er van meerdere lid. Besteed echt veel te veel tijd aan deze mooie hobby. Moet ook werken en geld verdienen om dat weer uit te kunnen geven aan Horloges.

1 like

Daar ben ik het niet mee oneens. Ik wil niet impliceren dat TS kwaaie opzet heeft, maar teruggebracht tot het aantal inlogmomenten en gegenereerde topics, berichten en likes komt de activiteit van TS overeen met de activiteit van iemand die Horlogeforum enkel wil aanboren als verkoopkanaal.

Als ik op het profiel van TS naar zijn berichten kijk dan zie ik daar geen berichten van een hit-and-run-lid, maar geëngageerde berichten van een horlogeliefhebber die nu eenmaal niet zoveel tijd heeft om heel actief te zijn. Maar de forumsoftware kan je helaas niet beoordelen op de inhoud.

Dan zou " het menselijke oog" of wat of wie dan ook, daarvoor een oplossing kunnen zijn.

Wie is TS?

Maar “het menselijke oog” opent weer de deur naar vriendjespolitiek. De moderatoren en de eigenaar houden het volgens mij heel bewust bij een strikt technisch mechanisme, en ik geef ze groot gelijk.

@RolSeiIWCGshock: TS is topicstarter. In dit geval jij. :slight_smile:

4 likes

Topic Starter

1 like

Topicstarter. haha. Dat is grappig. Ik begrijp dat RolSeiIWCGShock wat lastig is.
Misschien is dat wel een leermoment. Kan ik mijn naam nog aanpassen?

Via “doorgaans zeer welingelichte bronnen binnen dit forum” hebben mij andere berichten bereikt over leden eerder toegang kregen tot de Heilige forumonderdelen. Maar no sweat Sherlock. Ik kan hier kopen en doe dat dus en bedank de verkopers wel via PB.

Je zou dat kunnen proberen door een bericht te sturen naar de moderatoren, maar ik denk dat je alleen kans maakt als je gebruikersnaam is te herleiden naar je echte naam. Maar ik weet het niet precies, dus ik zou het zeker even proberen! :+1:

Waar kan ik zien wat mn trustlevel is ?

Ik vertrouw op de uitlatingen van de moderatoren zelf. Over trustlevels wordt zoveel ongefundeerde onzin verkocht door leden dat ik de berichten van deze “doorgaans zeer welingelichte bronnen binnen dit forum” ook met een korreltje zout neem.

Dat denk ik niet. Meerdere leden hebben hun forumnaam veranderd. Ook mensen waar de forumnaam niets met hun echte naam te maken had.

2 likes

Ik ben blij dat jij er bent @Blauwbeer voor wanneer ik ongefundeerde onzin verkoop. :slight_smile:

1 like

Bij je badges


Dus met TL-2 moet ik kunnen aanbieden. Alleen kan ik dat nog niet. Moet ik morgen terugkomen?

Een keer af- en aanmelden denk ik.

1 like

Mooi, dan ga ik nadenken over een betere naam

Mag je voor andere forumleden een advertentie plaatsen? Met de bedoeling ze een gunst te doen uiteraard!