Ik wil een horloge aanbieden

ah…

HorlogeOpa is er eentje van.

Ga voor de grap naar het “ervaringen met (ver)kopers” topic en zoek op het woord “voorheen”. Dan zie je een keur aan naamwisselingen.

2 likes

Op je profielpagina staat je vertrouwensniveau.

Basisgebruiker = TL1
Lid = TL2
Vaste gebruiker = TL3

Als je bent teruggezet in trustlevel heb je wel de badge, maar niet het trustlevel, denk ik.

Stel iemand is al ruimere tijd lid, heeft geen wangedrag vertoond en komt hier tegenwoordig maar 1x per jaar om alleen een mooie klokje aan te bieden, wat boeit dat? Daar hebben alle horloge liefhebbers toch baat bij zolang we zeker weten dat het geen oplichter is en hij een normale goede advertentie opzet?

Nou lijkt dít weer een beetje op sluikreclame en het omzeilen van de status :joy:

OK, weer wat geleerd…

Dat is makkelijk praten als jij niet de objectieve maatstaven hoeft te formuleren. :wink:

Als ik op jouw Avatar klik verschijnt TL1

Deze ga ik in iedergeval niet aanbieden.

Sinds kort heb ik er ook een Poor mans diver bij de Seiko7005-8052. Gevonden op een veiling in Engeland voor een prikkie.

4 likes

Beste stuurlui staan aan wal, weet je toch? Maar dat wil niet zeggen dat deze stuurlui geen mening mogen hebben of dat deze mening altijd onzin is. Persoonlijk vind ik het te streng afgesteld en niet in het voordeel van het forum werken. That’s it.

3 likes

Dat is een valide mening. :slight_smile:

1 like

Met alle respect Olaf, maar je bent sinds 15 februari lid… Geef het even een kans…

De middelst onder is een W&D Rolex uit 1917. Een gouden trenchwatch. Prachtig.

1 like

Mooie verzameling! Ik ben erg gecharmeerd van de Moeris. Is dat een strapcode-bandje op de Alpinist?

1 like

Ik hoef niets aan te bieden hoor. :slight_smile: Maar ik heb voldoende gelezen om mensen te zien die echt al maanden(!) lid zijn, veel posten, liken enz. en het helpt niet. Het duurt te lang. En ik ben verre van de enige die dat vind volgens mij.

Wel vond ik het jammer dat ik geen ervaring met een verkoper mocht delen. Deze zijn naar mijn idee zeker van waarde, hoe lang je ook lid bent, zolang deze ook maar op een normale manier geschreven zijn. Zowel positief als minder positief. Ik heb namelijk met veel interesse het topic over monsterwatches gelezen, het aangedurfd iets aan te schaffen ondanks de gevarieerde reactie’s in dat topic en wilde zelf een positieve reactie geven omdat ik een horologe bij Rob zonder problemen had aangeschaft. Maar dat mag ik niet delen met jullie. Dat snap niet echt. :slight_smile:

1 like

Zodra je op TL2 aanbeland bent kun je alsnog een goede bijdrage leveren door Rob te bedanken…

1 like

Begrijp ik, maar je ziet in dat topic dat juist de datum van reactie een van de belangrijkste kenmerken is. Waarom? Omdat mensen lang niks van Rob hoorde, twijfelde of hij nog wel actief was etc.

Naja het is geen ramp, ik wil maar aangeven dat het naar mijn idee een gemis is dat zo’n reactie niet gegeven kan worden.

1 like

Maar daar is juist de vervelende ervaring mee dat in het verleden veel schade (en daarmee modereerwerk) werd aangericht door mensen die ongefundeerd negatieve dingen kwamen roepen in het Ervaringen-gedeelte terwijl zij eigenlijk verder geen onderdeel wilden uitmaken van het forum.

En inderdaad, voor een actieve gebruiker:

1 like

TS heeft geluk. Ik heb zo vaak een ban hier dat ik inmiddels al mn horloge aankopen van Ebay en MP haal, en mn banden gewoon nieuw bij een paar bedrijven ( en bij Ko als het weer (eventjes) kan).
Jammer voor verkopende forumleden, maar ik blijf kopen, ook met een ban… :joy:

2 likes

Ik begrijp het. En omdat een profiel ook nog anoniem is snap ik de keus. Wellicht kan er ooit iets bedacht worden waarmee een profiel voor het forum anoniem is maar voor de beheerders wel gevalideerd door middel van een telefoonnummer oid waardoor trust leven versnelt kan worden. De goede lijden nu in ieder geval onder de kwade. En niet een weekje. Maar als ik het goed begrijp wel maanden.