Ik wil een horloge aanbieden

Sinds zondag weer ‘vrij’ maar dan zijn de centjes alweer op… :grinning:

Misschien moet ik vaker reageren of een topic schrijven …:rofl:

3 likes

Sinds zondag??
Weer iets onhandigs geroepen waardoor… oh ik zie het al. :roll_eyes:

Joh, SybrenAnne, doe dat nou niet. Hoe moeilijk is het nou om je in te houden, je had allang TL-3 kunnen zijn kerel.

2 likes

90 dagen bezocht :slight_smile:
Ik durf te wedden dat jij dan naar TL 3 schiet

Dat was bij mij ook het geval

1 like

Als er al weddenschappen op afgesloten kunnen worden stel ik vast dat de regelgeving en de procedures niet of onvoldoende transparant zijn :joy:

1 like

Maar volgens mij als ik met level3 nu maanden niet actief zou zijn zak je ook weer terug.

HF zoekt gewoon toegeweide doorzetters :joy:

1 like

Met de VOC mentaliteit :joy::joy::muscle:t3::muscle:t3::+1:

1 like

Dat is bewust.

Jamaar je vergeet al die bans die @HorlogeOpa al heeft gehad. Zijn wangedrag is berucht in heel horlogeland :rofl:.

1 like

Maar vanuit het Pieter Baan Centrum krijg ik alle vrijheid om hier te posten. :muscle:t3:

2 likes

Je realiseert je wel dat ze je daar observeren terwijl je al die flauwekul op het forum post? Dat wordt een dik psychiatrisch rapport :joy:.

1 like

Ik heb overigens van welingelichte bronnen vernomen dat, iedere keer dat je klaagt over je trustlevel, je een week wordt teruggezet :wink:.

2 likes

Je bedoelt jouw provincie, hoewel dat bijna hetzelfde is :crazy_face:

Ik hecht geen geloof aan die bronnen. Ik vertrouw blind op de integriteit bla bla bla,etc :joy:

1 like

Vahalis
Bas
UTC+1
Forumzuurpruim

Je profiel en de alias lijkt correct :wink::joy:

1 like

Uit de tijd dat de mannen van ijzer waren en de schepen van hout !

1 like

Kan ik mijn trustlevel ook te koop aan bieden? :thinking:

2 likes

Alleen als je zelf 2 of liefst 3 bent, :joy::joy:

Nou we hebben het erover, ik kom thuis en daar ligt weer een incoming, uit Japan ditmaal…
Een èchte Seiko ! :stew:

9 likes